Newstep Relserv Afisari: 176
Categorie: COMERT >> Cantare electronice Vizitatori: 42
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Ostrovului, nr. 14, Buzau, judetul Buzau
-------------------------
Phone: Telefon
  0773844657; 0238722776
-------------------------
Web: Internet
  email: relserv2010@yahoo.com
  site: www.casedemarcatbuzau.ro

 
Intretinere si Reparatii Case de Marcat  
Detalii  

Avand personal bine pregatit si experienta in domeniu de peste 10 ani, asiguram intreaga gama de servicii pentru casele de marcat. In perioada de garantie reparatiile se asigura gratuit iar post-garantie in baza unui contract de service.            Un contract de service pentru casele de marcat este necesar, util dar si, conform prevederilor legale, obligatoriu.In Normele Metodologice de aplicare a OUG 28/1999, Art.107 se precizeaza:“(4)Refuzul expres sau tacit al utilizatorului de a încheia contracte de service pentru perioada de postgaranţie echivalează cu renunţarea voluntară la utilizarea acelui aparat de marcat electronic fiscal şi adoptarea deciziei de a achiziţiona un alt tip de aparat. (5) În cazul în care organele de specialitate prevăzute la art. 12 alin. (1) din ordonanţa de urgenţă constată neutilizarea aparatului de marcat electronic fiscal ca urmare a defectării şi nerepunerii în funcţiune a acestuia datorită inexistenţei unui contract valabil de service pentru perioada de postgaranţie încheiat în condiţiile menţionate la alin. (2), acestea vor aplica agentului economic în cauză amenda contravenţională prevăzută la art. 11 alin. (1) lit. b) din ordonanţa de urgenţă şi vor suspenda activitatea unităţii până la achiziţionarea şi instalarea unui alt aparat.”Lasand la o parte faptul ca incheierea unui contract de service si furnizare de consumabile este obligatoriu va supunem spre analiza cateva aspecte care credem ca va vor convinge ca un contract de service este in primul rand necesar si util:

  • Se asigura una sau doua revizii periodice (in functie de tipul de contract). Este demonstat practic ca intretinerea periodica a echipamentelor asigura pe langa o durata de functionare mai lunga si reducerea numarului de defecte sau chiar preintampina aparitia lor;
  • Tarife reduse sau chiar gratuitate pentru unele servicii. De exemplu, cei care au avut contracte de service nu au platit nimic cand a fost modificat TVA-ul sau cand s-a facut trecerea la Leul nou;
  • Introducerea de noi produse (coduri) la tarife mai mici;
  • Prioritate la efectuarea reparatiilor. De obicei reparatiile celor ce au contract de service se efectueaza in cel mult 3 ore de la preluarea casei de marcat in service si au prioritate fata de cei ce nu au contracte;
  • Furnizarea din stoc a pieselor de schimb si a consumabilelor;
  • Acordarea de asistenta tehnica si prin telefon;
  • Deplasare la sediul clientului (in functie de contractul pentru care se opteaza)
  • Garantarea repunerii in functiune a casei defecte in maxim 72 de ore.

            Va punem la dispozitie 3 tipuri de contracte:* Abonament service 1 Revizie             Abonamentul include: 1 revizie anuala, manopera pentru constatare defecte si reparatii gratuita precum si tarife mai mici pentru alte servicii.* Abonament service 2 Revizii            Abonamentul include: 2 revizii pe an (la 6 luni), manopera pentru constatare defecte si reparatii gratuita precum si tarife mai mici pentru alte servicii.* Revizie Anuala            Abonamentul include: 1 revizie anuala si scutirea de plata a taxei de constatare a defectelor.

 
Galerie foto (2)
[Image #1] [Image #2]
 
case de marcat: "elka"  |  Alimentare electrica  |  Alte interfete  |  Articole hartie  |  Articole inox  |  Articole protocol  |  Asistenta tehnica telefon  |  Asistenta tehnica, reparatii   |  Bonuri comanda  |  Cantare auto  |  Case bani  |  Case de marcat reparatii  |  Cititoare coduri bare  |  Clauze contractuale  |  Contract tip abonament   |  Contract intretinere  |  Contracte de baza  |  Contracte schimb  |  Contracte service  |  Culori standard  |  Design ergonomic  |  Etichete data  |  Facilitati fiscale  |  Functionare acumulator  |  Garantie si postgarantie  |  Hartie imprimanta  |  Inscrieri case marcat  |  Instalarea gratuita  |  Intretinere asistenta tehnica   |  Intretinere case  |  Intretinere periodica anuala  |  Mici reparatii  |  Normele metodologice   |  Ordonanta de urgenta nr  |  Platforme cantarire   |  Platforme cantarire  |  Platforme lucru  |  Postgarantie   |  Produse intretinere  |  Produse post  |  Rapoarte intermediare   |  Reducerea de personal  |  Reparatii case  |  Reparatii perioada garantie  |  Reparatii perioada post garantie  |  Revizie tehnica  |  Rola hartie  |  Role case marcat  |  Role fiscale  |  Role hartie  |  Role termice  |  Scanare laser  |  Sertar bani  |  Sertare bani  |  Sertare metalice  |  Service post garantie  |  Service postgarantie  |  Servicii de reparatii  |  Servicii postgarantie  |  Servicii software  |  Software baruri  |  Software cafenele  |  Software restaurante  |  Solutii integrate  |  Solutii integrate it  |  Specificatii de mediu  |  Targuri expozitii  |  Targuri si expozitii   |  Temperatura de lucru  |  Tipuri de contracte  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.