Avand personal bine pregatit si experienta in domeniu de peste 10 ani, asiguram intreaga gama de servicii pentru casele de marcat. In perioada de garantie reparatiile se asigura gratuit iar post-garantie in baza unui contract de service. Un contract de service pentru casele de marcat este necesar, util dar si, conform prevederilor legale, obligatoriu.In Normele Metodologice de aplicare a OUG 28/1999, Art.107 se precizeaza:“(4)Refuzul expres sau tacit al utilizatorului de a încheia contracte de service pentru perioada de postgaranţie echivalează cu renunţarea voluntară la utilizarea acelui aparat de marcat electronic fiscal şi adoptarea deciziei de a achiziţiona un alt tip de aparat. (5) În cazul în care organele de specialitate prevăzute la art. 12 alin. (1) din ordonanţa de urgenţă constată neutilizarea aparatului de marcat electronic fiscal ca urmare a defectării şi nerepunerii în funcţiune a acestuia datorită inexistenţei unui contract valabil de service pentru perioada de postgaranţie încheiat în condiţiile menţionate la alin. (2), acestea vor aplica agentului economic în cauză amenda contravenţională prevăzută la art. 11 alin. (1) lit. b) din ordonanţa de urgenţă şi vor suspenda activitatea unităţii până la achiziţionarea şi instalarea unui alt aparat.”Lasand la o parte faptul ca incheierea unui contract de service si furnizare de consumabile este obligatoriu va supunem spre analiza cateva aspecte care credem ca va vor convinge ca un contract de service este in primul rand necesar si util: - Se asigura una sau doua revizii periodice (in functie de tipul de contract). Este demonstat practic ca intretinerea periodica a echipamentelor asigura pe langa o durata de functionare mai lunga si reducerea numarului de defecte sau chiar preintampina aparitia lor;
- Tarife reduse sau chiar gratuitate pentru unele servicii. De exemplu, cei care au avut contracte de service nu au platit nimic cand a fost modificat TVA-ul sau cand s-a facut trecerea la Leul nou;
- Introducerea de noi produse (coduri) la tarife mai mici;
- Prioritate la efectuarea reparatiilor. De obicei reparatiile celor ce au contract de service se efectueaza in cel mult 3 ore de la preluarea casei de marcat in service si au prioritate fata de cei ce nu au contracte;
- Furnizarea din stoc a pieselor de schimb si a consumabilelor;
- Acordarea de asistenta tehnica si prin telefon;
- Deplasare la sediul clientului (in functie de contractul pentru care se opteaza)
- Garantarea repunerii in functiune a casei defecte in maxim 72 de ore.
Va punem la dispozitie 3 tipuri de contracte:* Abonament service 1 Revizie Abonamentul include: 1 revizie anuala, manopera pentru constatare defecte si reparatii gratuita precum si tarife mai mici pentru alte servicii.* Abonament service 2 Revizii Abonamentul include: 2 revizii pe an (la 6 luni), manopera pentru constatare defecte si reparatii gratuita precum si tarife mai mici pentru alte servicii.* Revizie Anuala Abonamentul include: 1 revizie anuala si scutirea de plata a taxei de constatare a defectelor. |