Departamentul de R&D (research and development) se bazeaza pe proiecte de analiza si de cercetare, care imbina componente de marketing, statistica, cercetare sociologica si economie. Serviciile de cercetare au ca rezultat final cercetari de piata si rapoarte statistice, componente de audit si analiza de marketing, previziuni si tendinte statistice, dar si interpretari, rapoarte si prezentari infografice. Principalele beneficii ale acestor servicii sunt: obtinerea unor rezultate procentuale exacte, monitorizarea tendintelor de consum ori a preferintelor unui esantion sau monitorizarea unui profil psiho-socio-economic al unui public tinta. Astfel, clientii nostri vor putea beneficia de rapoarte statistice la cerere pe diverse teme, cercetari de tip cantitativ sau calitativ, servicii de audit si analiza statistica. Toate acestea ajuta la dezvoltarea de noi si noi strategii de marketing si comunicare, menite sa dezvolte idei si produse inovatoare, ori sa le revitalizeze pe cele existente deja pe piata. Fiind o componenta esentiala dezvoltarii, acest departament de cercetare isi propune realizarea de proiecte in functie de necesitatile si nevoile clientilor, aducand un plus de valoare agentiei Artvertising. Servicii de cercetare, audit si statistica asigurate de agentia Artvertising: Cercetare cantitativa – chestionar. Cercetare calitativa – interviu. Introducere date si analiza statistica. Audit. Rapoarte de audit. Proiectii. Previziuni. |