Atelierul Rubber Car asigura servicii de calitate precum: montajul unei game extinse de anvelope de turism, camionete si 4×4, pe jante de la 12 la 26 inch, echilibrat roti, indreptat si roluit jante auto din aliaj, aluminiu, tabla sau otel, presiune cu azot in anvelope, diverse reparatii la roti, anvelope auto, jante aliaj, jante tabla. Pentru ca incercam sa aflam si totodata sa respectam nevoil e clientilor, dorim sa oferim o gama larga de jante si anvelope. UMFLAREA ANVELOPELOR CU AZOT Azotul este un gaz folosit la umflarea anvelopelor, pentru a reduce riscul unei explozii in cazul supraincalzirii unei anvelope. Azotul mareste gradul de siguranta al anvelopelor pastrand o presiune constanta pe timp indelungat. Umiditatea in timp, influenteaza imbatranirea amestecurilor, a structurii interne, a elementelor metalice si duce la formarea ruginii pe interiorul jantei. Azotul impiedica aceasta oxidare intrucat lipseste oxigenul. Acest gaz este mai putin influentat de variatiile de temperatura, spre deosebire de anvelopa umflata cu aer care isi modifica destul de mult presiunea intre starile de frig si de cald. Aceasta stabilitate are repercursiuni pozitive asupra prizei la drum a pneurilor si a sigurantei autoturismului. Un alt avantaj este faptul ca azotul are o molecula mult mai mare, deci pierderile de presiune in anvelopele umflate cu azot sunt mult mai mici decat cele umflate cu aer si in acest mod se obtine o uzura redusa a caii de rulare, creste durata de folosire a anvelopelor, se reduce considerabil consumul de carburant ceea ce genereaza costuri de intretinere mai mici pentru autoturisme. Azotul este foarte util si pentru vehiculele care stationeaza vreme indelungata. Stationarile indelungate in timpul anului pot deteriora anvelopa accelerand imbatranirea structurala si astfel reducand siguranta in utilizare In urma unui studiu, cercetatorii americani de la Departamentul National de Transport si Securitatea Traficului pe Autostrazi (NHTSA) din SUA declara ca azotul este mult mai benefic pentru anvelope. In urma testelor realizate de cei de la NHTSA, a reiesit ca pneurile umplute cu azot au o manevrabilitate, durabilitatea si rezistenta mult mai ridicata. Cei de la Departamentul National de Transport si Securitatea Traficului pe Autostrazi au facut un test timp de 90 de zile in care au demonstrat ca pneurile cu azot au avut o presiune mai mica cu doua treimi decat a anvelopelor "tratate" cu aer. Pe langa o presiune ridicata, cercetatorii au mai declarat ca azotul ajuta si la reducerea consumului de combustibil:"Studiul arata ca orice pneu umflat cu azot are o rezistenta mai mare cu 25% iar consumul de combustibil este redus cu 5%". La anvelopele umflate cu azot capacelele valvelor de umflare au culoarea verde. Aceasta culoare semnifica faptul ca anvelopele sunt umflate cu azot, iar in cazul in care se intervine la o anvelopa, la un alt service roti decat acela unde s-au montat anvelopele, sa se stie cu ce sunt umflate (aer sau azot). Azotul este folosit in umflarea anvelopelor avioanelor, autovehiculelor care transporta materiale inflamabile si masinilor de la formula1. INDREPTARI JANTE ALUMINIU, ALIAJ SAU TABLA Una din problemele generate de starea proasta a drumurilor este deteriorarea multor jante. Venind in intimpinarea clientilor nostri, Ralsi ofera servicii de indreptare, reparatie jante, atat cele de tabla cat si cele de aliaj. Beneficiind de utilaje profesionale si personal calificat, clientii nostri pot face o economie importanta reparand jantele deteriorate. Pentru toate lucrarile executate se acorda garantie. MONTARE SI ECHILIBRARE ROTI Serviciile de montaj si echilibrare roti oferite de firma noastra sunt caracterizate de profesionalism si promptitudine. Echilibrarea rotiilor este recomandat a se face periodic la 15.000 de km, starea necorespunzatoare din acest punct de vedere afectand directia autoturismului si durata de viata a cauciucurilor. VOPSIT CU VOPSEA AUTO VOPSIT IN CAMP ELECTROSTATIC - vopsitul in camp electrostatic este mult mai de calitate, janta fiind curatata pana la metal prin sablare iar dupa aceea se aplica vopsea sub forma de pulbere care se usuca in cuptor, la temperatura de 210 grade(temperatura de uscare la vopsea auto este de 80 grade sau la soare sau bec cum mai procedeaza unii vopsitori).Peste aceasta vopsea se aplica un strat de lac iar vopseaua are un luciu foarte frumos. Rezistenta acestei vopsele este mult superioara,chiar poate fii comparata cu cea de fabrica. - polisat jante, doar cele care au bordura - slefuit jante - sudura in aluminiu |