A avea o pagină de internet, nu mai este suficient in zilele noastre daca site-ul nu este bine poziționat în motoare de căutare precum Google, care să găsească clienții potențiali și daca nu ne ajuta cu nimic faptul ca avem o conexiune la internet. Imaginați-vă un magazin avand o vitrina frumos aranjata cu diferite articole vestimentare: pantaloni, fuste, tricouri, etc, pentru cele mai rafinate gusturi. In ce directie ar trebui să mergeti ca sa il gasiti?. Dacă am avea acest boutique, pe o stradă laterală, la marginea unui oras cu un trafic pietonal foarte redus, nu va fi nimanui de folos vitrina frumos aranjata a magazinului. Foarte puțini oameni vor ajunge la magazinul in cauza pentru simplul fapt ca strada nu este circulata. Pentru ca site-ul sa se afle pozitionat pe cea mai aglomerată stradă din cele mai populate orașe ale Internetului, este nevoie o bună strategie SEO, pe care marketero o va desena si implementa într-un interval scurt de timp. Optimizarea paginilor web in scopul de a apărea in primele rezultate ale motoarelor de căutare majore, în special Google, se va realiza prin efectuarea unei analize cuprinzătoare a frazelor sau cuvintelor cheie cele mai potrivite de utilizat pentru a obține feedback-ul dorit. SEM - SEO Prin campaniile sponsorizate se poate obține vizibilitate imediată și le recomandam in special companiilor care desfasoara anumite promotii in intervale de timp bine stabilite. |