Pentru o companie, Social Media este singura modalitate de a-si cunoaste cu adevărat clientul, acesta fiind singurul mediu in care clientului i se permite să participe pe deplin, oferind opiniile sale, impresii, reclamații sau sugestii despre diverse produse si servicii. In ceea ce priveste companiile, acestea furnizează informații și stiri legate de afacerea lor, de produse, servicii si campanii promotionale. Este stiut ca deciziile de cumpărare sunt raționale in proportie de pana la 40%, iar restul este alegere emotionala. marketero este conștient de acest lucru, fiind responsabil cu deschiderea de conturi de calitate conform cu profilul clientului, pentru crearea și dezvoltarea comunităților din jurul cliențiilor sai, prin topicuri si conversații, încurajand oamenii să interacționeze și să se implice . Obiectivul principal al marketero este acela de a stabili legături emoționale care conduc la o relație mai strânsă intre companiile ce apeleaza la serviciile noastre si clienții lor. Acest lucru va duce fară îndoială, la o crestere a cifrei de afaceri pe termen mediu a partenerilor nostri. |