Consultanta si Asistenta Manageriala si Servicii de Management Financiar Schimbarile rapide in mediul de afaceri din Romania impun, pentru adoptarea unor decizii corecte, existenta informatiilor potrivite la momentul potrivit. Aceta este motivul pentru care incercam sa oferim clientilor nostri informatii strategice cu privire la identificarea si exploatarea celor mai avantajoase oportunitati si schimbari ale mediului de afaceri si ale pietei in care acestia opereaza. Totodata o societate comerciala ar trebui sa functioneze ca si un ceas, fiecare rotita acestuia avand un rol bine stabilit in tot angrenajul. Daca una dintre rotite scartaie, angrenajul ca si intreg nu isi mai indeplineste rolul. Din acesta cauza consideram ca existenta unor proceduri, aplicarea acestora, existenta unei strategii de afaceri si aplicare acestuia , sunt elemente care fac ca acest angrenaj numit societate comerciala sa functioneze cat mai perfect, sa nu existe decalaje intre functiile intreprinderii, sa fie totul contorizat si masurat, astfel incat orice gresala sa poata fi descoperita intr-o faza incipienta, iar apoi eliminata definitiv. Acesta este rolul pe care procedurile din cadrul firmei o indeplinesc, in lumea concurentiala de astazi nu exista performanta sau rentabilitate facuta dupa ureche, totul trebuie sa fie scris , iar oamenii care concura la realizarile firmei trebuiesc responsabilizati. In cadrul acestor servicii amintim: - Consultanta privind organizarea si conducerea societatii (organigrame, structuri, definiri de functii) ;
- Elaborarea de proceduri si norme interne privind desfasurarea activitatii de baza si a activitatilor conexe ;
- Elaborari de politici contabile;
- Stabilirea fiselor de post dupa un algoritm bazat pe procedurile interne ale companiei;
- Analiza si organizarea fluxului informational (comunicarea Intre departamente) ;
- Consultanta privind organizarea contabilitatii financiare si de gestiune in conformitate cu legislatia in vigoare cu solutii legate de organizarea financiar contabila a firmei (stabilirea exacta a legaturilor existente intre circuitul documentelor, procedurile generale si contabile din cadrul firmei si politicile financiar-contabile);
- Informarea periodica a conducerii asupra situatiei economico-financiare a societatii;
- Informarea permanenta si in timp util a conducerii societatii privind reglementarile din domeniul fiscal si financiar-contabil;
- Instruirea personalului cu privire la modul de intocmire a documentelor primare si circuitul acestora in cadrul societatii;
- Consultanta in alegerea sistemului informatic necesar activitatii desfasurate de catre client.
Totodata societatea nostra in colaborare cu Almad Global SRL va propune servicii complete de consultanta manageriala si afaceri pornind de la elaborarea unor cereri/dosare de finantare rambursabile/nerambursabile, managementul proiectelor, servicii de inteligence business, scanarea financiara a businessului si continuand cu identificarea unor nise de piata, dezvoltare retea, intermediere servicii HR, medieri conflicte comerciale, consultanta manageriala si consilierea boardului societatilor. |