Folosind comunicatia bidirectionala puteti trimite mesaje sau puncte de destinatie soferului cu doar un click. Dispecerul comunica direct cu soferul prin intermediul mesajelor text afisate pe ecranul sistemului de navigatie, iar soferul la randul lui poate accepta sau nu comenzile prin simpla atingere a ecranului. Recomandam comunicatia bidirectionala acelor companii (de exemplu companii care ofera servicii de expeditie si transport), care doresc sa faca economii in ceea ce priveste cheltuielile legate de comunicare. Este important deoarece: – call center-ul planifica traseul soferului in timp real si controleaza tot procesul – traseul si status-ul sunt afisate pe ecran – soferul poate raspunde usor la mesaj sau trimite un comentariu cu privire la punctul de destinație; – nu distrage atentia soferului cum fac telefoanele mobile – mesajele trimise/primite bi-directional sunt gratuite – mesajele pot fi trasabile cu exactitate. Astfel aveți informații despre expeditor, destinatar, data și ora exactă a trimiterii, data și ora exactă a primirii/citirii mesajului, precum şi conținutul mesajului – este un aparat uşor de utilizat, principiul de funcţionare fiind similar cu transmiterea unui mesaj SMS cu un telefon mobil – reduce semnificativ costurile de comunicare – este dotat cu un afişaj mare, astfel mesajele pot fi citite cu uşurinţă – este rezistent la şocuri Puteți folosi sistemul special de navigare Garmin pentru camioane, care va ghida șoferul unde numai transportul greu are acces. Aceasta functie este sigura si usor de manevrat. Acesta vă va ajuta sa economisiti costurile si de a avea o legatura mai puternica si mai usoara între call center si sofer. |