Evidenta contabila primara - contabilitatea registrului de casa;
- contabilitatea notelor de intrare-receptie (nir-uri);
- intocmirea deconturilor de cheltuieli;
- intocmirea facturilor care trebuie emise de catre client (facturare);
- intocmirea de dispozitii de plata/incasare catre casierie;
- completarea de chitante, cecuri, ordine de plata, foi de varsamant;
- inregistrarea si centralizarea documentelor primare.
Contabilitate de gestiune: - Evidenta global-valorica, cantitativ-valorica, dupa caz, si intocmirea balantei analitice a stocurilor;
- Evidenta analitica si sintetica clienti, furnizori;
- Evidenta mijloace fixe, calculul amortizarii.
Contabilitate financiara: - Intocmirea jurnalelor contabile prevazute de lege: Registrul Jurnal, Registrul Inventar, Registrul Cartea Mare;
- Elaborarea balantei de verificare;
- Consolidarea balantelor de verificare pentru grupuri de societati si transpunerea lor in bilant;
- Intocmirea altor situatii sau rapoarte cerute de legislatia in vigoare.
|