Integrated Quality Certification auditare sisteme management Mures Afisari: 137
Categorie: AFACERI >> Consultanta, acreditari, certificari calitate Vizitatori: 54
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str.Budiului, Nr.103, Targu Mures, judetul Mures
-------------------------
Phone: Telefon
  0768863093
-------------------------
Web: Internet
  email: contact@iqcr.ro
  site: www.iqcr.ro

 
Certificare ISO 9001  
Detalii  video  

Familia ISO 9000 (certificare ISO 9001) abordeaza diferite aspecte ale managementului calitatii si contine unele dintre cele mai cunoscute standarde ISO. Standardele ofera orientari si instrumente pentru companii si organizatii care doresc sa se asigure ca produsele si serviciile lor indeplinesc in mod constant cerintele clientului, iar calitatea este imbunatatita in mod constant.

Standardele din familia ISO 9000:

ISO 9001:2008 – Specifica cerinte pentru un sistem de management al calitatii, orientat spre satisfacerea cerintelor clientilor;

  • ISO 9000:2005 – Descrie principiile fundamentale ale sistemelor de management al calitatii si specifica terminologia pentru sistemele de management al calitatii;
  • ISO 9004:2009 – Este un ghid care se concentreaza pe modul de a face un sistem de management al calitatii mai eficient si eficace
  • Standardului ISO 19011:2011 – Stabileste orientari privind auditurile interne si externe a sistemelor de management al calitatii.

ISO 9001:2008 stabileste criteriile pentru un sistem de management al calitatii si este singurul standard din familie, care poate fi certificat. Acesta poate fi utilizat de catre orice organizatie, indiferent de dimensiune sau domeniu de activitate. De fapt, ISO 9001:2008 este implementat de peste un milion de companii si organizatii din peste 170 de tari.

Acest standard se bazeaza pe o serie de principii de management al calitatii, dupa cum urmeaza:

  • Orientarea catre client
  • Leadership
  • Implicarea personalului
  • Abordarea bazata pe proces
  • Abordarea managementului ca sistem
  • Imbunatatirea continua
  • Abordarea pe baza de fapte in luarea deciziilor
  • Relatii reciproc avantajoase cu furnizorul

Beneficii

  • Cresterea veniturilor prin flexibilitate si raspunsuri rapide la oportunitatile pietei
  • Reducerea cheltuielilor prin eficientizarea utilizarii resurselor
  • Reducerea cheltuielilor prin eliminarea neconformitatilor
  • Cresterea satisfactiei si loialitatii clientilor
  • Stabilirea si optimizarea canalelor de comunicare dintre diferitele niveluri ale organizatiei
  • Angajati motivati, dedicati, responsabili si implicati in cadrul organizatiei
  • Incredere partilor interesate in ceea ce priveste coerenta, eficacitatea si eficienta organizatiei

Etape

  • Completarea si transmiterea cererii de oferta
  • Transmiterea ofertei catre client
  • Acceptarea ofertei si semnarea contractului de evaluare a conformitatii
  • Inregistrarea clientului
  • Desemnarea echipei de audit (auditori si/sau experti tehnici)
  • Intocmirea planului de audit
  • Pregatirea documentelor necesare realizarii auditului
  • Desfasurarea auditului de evaluare
  • Intocmirea raportului de audit
  • Evaluarea raportului de audit si luarea deciziei privind emiterea certificatului
  • Audit de supraveghere I – la 12 luni de la emiterea certificatului
  • Audit de supraveghere II – la 24 luni de la emiterea certificatului
  • Audit de recertificare – la 36 luni de la certificarea initiala pentru asigurarea continuitatii procesului.
 
Galerie foto (1)
[Image #1]
Prezentare video
 
energia qi  |  Accidente de munca  |  Angajarea in munca  |  Asigurarea de accidente a angajatilor  |  Audit calitate  |  Audit financiar  |  Audit ohsas  |  Auditori calitate  |  Auditori iso 9001  |  Auditori mediu  |  Boli profesionale  |  Certificare iso  |  Certificare iso 14001  |  Certificare iso 22000  |  Certificare iso 27001  |  Certificare iso 9001  |  Certificare mediu  |  Certificare ohsas 18001  |  Certificare responsabilitate sociala 8000  |  Certificarea produselor  |  Certificarea sistemelor calitatii   |  Certificari mediu  |  Certificat mediu  |  Conform contractului  |  Costurilor de productie  |  Cresterea eficientei  |  Curs imbunatatirea performantelor  |  Curtea conturi standarde audit  |  Dispozitive medicale  |  Dispozitive supraveghere  |  Domeniul apararea drepturilor omului  |  Echipamente lucru  |  Echipamente protectie  |  Evaluarea conformitatii produselor  |  Evaluarea performantelor profesionale  |  Imbunatatirea imaginii organizatiei   |  Implementarea sistemului de management al calitatii  |  Implementarea certificarea sistemului de management   |  Implementarea sistemului de management iso  |  Implementarea unui sistem  |  Inregistrarea unei organizatii   |  Iso 14001  |  Iso 22000  |  Iso 27001  |  Iso 27002  |  Iso 9001  |  Locul de munca  |  Luarea deciziilor  |  Management al afacerilor  |  Management al calitatii  |  Management al mediului  |  Management al organizatiei  |  Management al sanatatii securitatii  |  Management calitate  |  Management calitate iso 9001  |  Management financiar  |  Management general  |  Management mediu iso 14001  |  Management siguranta alimentelor  |  Managementul calitatii  |  Managementul calitatii (iso)   |  Managementul deseurilor  |  Managementul documentelor  |  Managementul riscului  |  Managementul sanatatii munca  |  Managementul securitatii  |  Managementul securitatii informatiilor  |  Obiectivul unui audit  |  Oficiul tehnic dispozitive medicale certificare  |  Ohsas 18001  |  Principii in evaluare  |  Produsele alimentare  |  Proprietatea intelectuala  |  Protectia drepturilor omului constitutie  |  Reducerea costurilor de productie  |  Responsabilitate sociala 8000  |  Securitatea informatiei  |  Securitatea informatiei iso 27001  |  Servicii comunicare  |  Servicii conexe  |  Servicii de evaluare  |  Servicii medicale  |  Sistem certificat de management al calitatii  |  Sistem informatii  |  Sisteme comunicare  |  Sisteme haccp iso 22000  |  Sisteme management  |  Sisteme securitate  |  Sistemul de management  |  Sistemul de management al calitatii  |  Sistemul de sprijin  |  Standarde audit internationale  |  Standardele de calitate   |  Standardele internationale  |  Tehnici audit  |  Tehnici comunicare  |  Tehnici de management   |  Verificarea angajatilor  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.