Stim cu totii ce moment delicat din viata oricui e acela al unei mutari. Aici intervenim noi – va luam aceasta povara de pe umeri. Cu experienta din 2007, am vazut si am mutat toate lucrurile posibile: mobila, lucruri personale, electrocasnice, piane si pianine, chiar si mari (de concert), clopot de biserica, seifuri, jacuzzi-uri, materiale de constructii, obiecte sanitare, echipamente medicale de la RMN-uri la ecografe si multe multe altele. Niciodata nu ne-am dat batuti si am dus la bun sfârsit ce am început, cu fortele proprii, cu macarale, stivuitoare, scripeti iar din luna Aprilie si cu noua masina cu lift din dotarea parcului nostru auto. Toate acestea se fac dupa un plan bine stabilit. Pasul 1: Evaluarea Dupa ce preluam comanda dumneavoastra, vom stabili telefonic o întâlnire la locul de unde are loc mutarea. Un reprezentant al firmei se va deplasa la fata locului si va lua în evidenta toate bunurile ce urmeaza a fi mutate. Pe baza evaluarii, în maxim 48 de ore (de obicei în aceeasi zi) va vom trimite si oferta de pret. Pasul 2: Programarea În cazul în care oferta noastra vi s-a parut atractiva, trecem la fapte… facem programarea mutarii si începem distractia. Pasul 3: Împachetarea Obiectele de birotica si IT sau vesela de bucatarie este indicat a fi împachetata în cutii iar obiectele vestimentare se pot împacheta în saci menajeri sau doar pe umerase, având posibilitatea sa apelati la cutiile-garderoba pe care vi le putem pune la dispozitie. Pentru reducerea semnificativa a costurilor, aceasta operatiune poate fi facuta chiar de catre dumneavoastra. Pentru mutarea obiectelor voluminoase se foloseste folie stretch, pe care o avem tot timpul asupra noastra. De asemenea, corpurile cele mai mari cum ar fi paturi matrimoniale sau sifoniere mai mari decat cele cu doua usi, vor fi demontate de catre echipa noastra urmând a fi montate ulterior în noua locatie. Va putem pune la dispozitie si cutii pentru împachetare, folie stretch, folie cu bule, toate acestea putând fi livrate de catre noi spre locuinta sau sediul clientului anterior mutarii, în cazul în care nu ne ocupam noi de împachetare. Pasul 4: Mutarea În ziua si ora stabilita anterior, o echipa (sau mai multe daca e nevoie) din cadrul firmei se va deplasa la adresa si va începe operatiunea de înfoliere a corpurilor de mobilier. Urmeaza coborârea lor si încarcarea în masinile noastre de volum mare. La destinatie mobila sau obiectele vor fi asezate în încaperile si pozitiile indicate de catre client (amplasarea pe pozitie având loc o singura data). Dupa ce totul se finalizeaza si mobila a fost aranjata în locul indicat si remontata, are loc plata. Aceasta se poate face în numerar sau prin virament bancar (în trezorerie daca e cazul).. Mutari internationale Compania noastra are o experienta de peste 10 ani în domeniul mutarii atât în România cât si în afara. Am oferit servicii de mutare internasionale la preturi avantajoase în: Ungaria, Austria, Germania, Italia, Franta, Slovenia, Serbia, Belgia, Olanda, Anglia, Norvegia, Suedia, Finlanda, Spania. De la sfaturi legate de modul de împachetare si documentele necesare pâna la mutarea în sine va putem ajuta sa facem acest lucru, complicat pentru unii, ca o plimbare de duminica pentru noi. Toate acestea cu: - masini pregatite special pentru mutari urmarite în timp real prin GPS si soferi cu multi ani de experienta în domeniu
- asigurare marfa, de tip CMR de 10.000 EURO (cu posibilitate de majorare)
- întocmire documente necesare
- manipulanti cu experienta
- împachetare mobilier cu demontare si remontare daca este cazul, împachetare în cutii sau saci a bunurilor personale, haine, carti, vesela si nu numai
- punere la dispozitie a unui spatiu de depozitare în depozitul nostru compartimentat în cazul în care nu este finalizata locuinta dumneavoastra
- lift exterior pentru a urca bunurile la etaje superioare
Lift exterior Cu posibilitate de urcare pâna la (de obicei) etajul 6 si capacitate de încarcare a platformei pâna la 300 kg, va oferim solutia cea mai simpla pentru a urca în locuinta dumneavoastra materiale de constructii, obiecte sanitare sau mobilier. Afla aici mai mai multe despre lift, inclusiv tarife. Depozitare Fiecare a renovat cel putin o data locuinta pentru a fi mai confortabila. Dar în ultima vreme si mesterii au început sa strâmbe din nas daca renovarea are loc cu mobila în apartament (trage-o pe mijloc, trage-o la perete, fara spatiu suficient) si le dam dreptate. Va putem oferi ajutor în astfel de situatii cu spatii de depozitare in localitatea Gilau – doua depozite de 1750 mp. Sunt boxe compartimentate de la care veti primi si dumneavoastra o cheie iar acces la depozit pentru client se face marti si joi între orele 09-13, cu o programare anterioara. TARIF depozitare (10 metri patrati, 35 metri cubi): 350 lei + TVA / luna Pentru cei care se muta din afara tarii sau din alta localitate si înca nu au gasit sau nu le este gata imobilul sau companii care trec printr-un proces de schimbare a mobilierului, noi suntem solutia ideala. Depozitul se afla chiar la intrare în localitatea Gilau (dinspre Cluj), foarte aproape de autostrada într-un ansamblu de hale pazit, usor accesibil. Cutii La cerere va putem oferi cutii: - Mici: dimensiunea 420 x 300 x 280 la pretul de 7 RON + TVA bucata.
- Mari: dimensiunea 600 x 400 x 400 la pretul de 10 RON + TVA bucata.
|