Montat anvelope si jante, echilibrat roti, indreptat si roluit jante auto din aliaj, aluminiu, tabla sau otel, presiune cu azot in anvelope, diverse reparatii la roti, anvelope auto, jante aliaj, jante tabla. Umflarea rotilor cu azot este mai avantajoasa. Aceasta procedura a fost folosita inca din anii 70, cand majoritatea sporturilor cu motor foloseau aceasta modalitate de umflare a rotilor pentru optimizarea si obtinerea unui rodaj cat mai mic al anvelopei supuse la un rulaj din punct de vedere al vitezei cat mai mare. De exemplu, daca in momentul in care dvs faceti presiunea in roti afara sunt 20C si anvelopa are 25C si rulati cu 130 km/h, dupa mai putin de 30km, intre brakerele anvelopei sunt peste 80C. Atentie! Acest lucru duce la marirea presiunii in anvelopa si micsorarea petei de aderenta, scazand practic manevrabilitatea si stabilitatea autoturismului in sine, devenid astfel un pericol real pentru sofer prin distantarea proceselor de franare |