Eco Audit - Firma de contabilitate Bistrita Afisari: 95
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 45
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Grigore Moisil, nr. 30, Bistrita, judetul Bistrita Nasaud
-------------------------
Phone: Telefon
  0748318838
-------------------------
Web: Internet
  email: contact@ecoaudit.ro
  site: www.contabilitatebistrita.ro

 
Servicii consultanta fiscala  
Detalii  

Firma noastra de contabilitate asigura consultanta fiscala necesara pentru eliminarea cheltuielilor inutile punandu-va la curent cu toate variantele pe care legea le permite pentru cresterea profitului. - Informarea periodica a conducerii asupra situatiei economico-financiare a societatii; - Informarea permanenta si in timp util a conducerii societatii privind reglementarile din domeniul fiscal si financiar-contabil. Consultanta fiscala acopera toate aspectele importante pentru o buna desfasurare a activitatii unei firme. Dintre cele mai importante aspecte sunt urmatoarele:

  • Asistenta in indeplinirea obligatiilor fiscale;
  • Analiza impozitelor, consultanta in probleme de TVA, impozit pe profit sau venit, impozite directe si indirecte, impozite pe salarii, asigurari sociale etc;
  • Consultanta privind reglementarile valutare, operatiunile de import export, cod vamal, evitarea dublei impuneri, tranzactii internationale;
  • Identificarea tuturor taxelor si contributiilor aplicabile firmei dvs.;
  • Analiza si solutionarea problemelor specifice legate de armonizarea cu legislatia UE;
  • Analiza si solutionarea problemelor de repatriere a profitului, solutii fiscale de maximizare a investitiilor;
  • Planificare in domeniul taxelor;
  • Intocmirea contestatiilor de orice fel (impotriva proceselor verbale de control, etc.).

Serviciile de consultanta fiscala sunt gratuite clientilor care au contract cu SC ECO AUDIT SRL, servicii oferite de regula la sediul firmei de contabilitate dar si la sediul clientului la cerere.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
inventar mijloace fixe  |  Acte firma  |  Administrare baza date  |  Administrare personal  |  Administrare resurse umane  |  Administrare salarizare  |  Analiza capitalurilor si a imobilizarilor   |  Analiza datoriilor si creantelor   |  Analiza financiara  |  Analiza fluxurilor financiare  |  Analiza structurilor financiare   |  Asigurari sociale   |  Asistenta fiscala  |  Asistenta juridica  |  Asistenta juridica infiintare societati comerciale  |  Asistenta juridica si consultanta  |  Asistenta permanenta  |  Audit contabilitate  |  Audit financiar  |  Audit financiar contabil  |  Audit societati  |  Calcul salarii contabilitate  |  Calculul amortizarii  |  Certificate constatatoare  |  Conform contractului  |  Consolidarea balantelor de verificare  |  Consultanta asigurari  |  Consultanta baza date  |  Consultanta civila  |  Consultanta contabila  |  Consultanta domeniul vamal  |  Consultanta financiara  |  Consultanta finantare  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta fiscala societati comerciale  |  Consultanta impozite  |  Consultanta juridica  |  Consultanta permanenta   |  Consultanta societati comerciale  |  Consultanta, asistenta juridica  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate financiara si de gestiune   |  Contabilitate gestiune  |  Contabilitate nir  |  Contabilitate primara  |  Contabilitate, salarizare  |  Contabilitatea notelor intrare receptie  |  Contabilitatea registrului casa  |  Contabilitatea stocurilor  |  Contracte de baza  |  Contracte individuale de munca  |  Contractelor de munca  |  Controale periodice  |  Control fiscal  |  Depunere declaratii somaj  |  Depunerea declaratiilor salariale   |  Dispozitii incasare  |  Dispozitii plata  |  Domeniul resurselor umane  |  Elaborarea balantei de verificare   |  Elaborarea de planuri de afaceri  |  Evidenta contabila  |  Evidenta stocurilor  |  Firma contabilitate  |  Foi varsamant  |  Furnizori de servicii   |  Import export  |  Impozit global persoane fizice  |  Impozit global persoane juridice  |  Impozit profit  |  Impozit venit  |  Impozitul pe dividende  |  Impozitul pe profit   |  Infiintare puncte lucru  |  Infiintare societati comerciale, sucursale, filiale   |  Infiintare sucursale filiale  |  Inregistrare puncte de lucru   |  Inregistrare de societati comerciale   |  Inregistrare fiscala   |  Inregistrarea contractelor individuale de munca  |  Inregistrarea contractului colectiv de munca  |  Inregistrarea in contabilitate  |  Inspectoratul teritorial de munca  |  Intocmirea documentelor primare   |  Intocmirea bilantului contabil   |  Intocmirea decontului tva  |  Intocmirea deconturilor cheltuieli  |  Intocmirea facturilor  |  Intocmirea jurnalelor  |  Intocmirea jurnalelor tva  |  Intocmirea ordinelor de plata  |  Intocmirea registrului casa  |  Legislatia in vigoare  |  Mijloace fixe  |  Modificari societati comerciale  |  Obligatiile salariale  |  Obligatiilor fiscale  |  Obtinerea de credite   |  Obtinerea de credite sau leasing   |  Ordine plata  |  Organele competente  |  Organisme autonome asigurari sociale  |  Persoanelor fizice si juridice  |  Planuri afaceri  |  Planuri financiare   |  Procedurile de inregistrare fiscala a societatii  |  Rapoarte financiare  |  Raportari contabile  |  Refacere contabilitate  |  Reglementarile internationale  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Risc financiar  |  Salariul de baza  |  Salarizare personal  |  Schimbari denumire firma  |  Servicii resurse umane  |  Servicii bancare  |  Servicii de contabilitate, salarizare si personal  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii import export  |  Servicii leasing  |  Servicii medicale  |  Servicii salarizare  |  Servicii suplimentare  |  Situatii financiare  |  Solutii domeniul it  |  Taxa valoarea adaugata  |  Verificare contabilitate  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.