Logo-ul tau nu este un brand. Brand-ul reprezinta o increngatura de perceptii si reactii ale consumatorului asupra companiei tale si a produselor distribuite. Design-ul de logo, grafica, strategia de continut, modul de exprimare, relatiile cu clientii si calitatea produselor tale, toate impreuna, reprezinta brand-ul tau. Fiecare produs are o personalitate care trebuie sa se regaseasca si sa se integreze intr-o strategie de imagine care iti va reprezenta si identifica afacerea. Unde este rolul nostru in aceasta poveste? Avem viziunea necesara pentru a stabili o legatura intre produsele distribuite de tine si imaginea de ansamblu a companiei tale, cu tot ceea ce reprezinta brand-ul tau, in asa fel incat, in perceptia consumatorului, brand-ul tau va capata o imagine unica si usor de recunoscut. Cu alte cuvinte, mai simplu de atat, produsul tau va fi recunoscut la prima vedere si va fi imediat asimilat companiei tale. Va avea personalitate si mai ales, identitate. Personalitatea oricarui produs, influenteaza factorul de decizie si procesul de alegere ale consumatorului, fapt care se va reflecta in mod direct asupra beneficiilor afacerii tale. |