Intr-un fel, credem ca putem compara prezenta pe web, existenta unui site, cu un salon auto. A fi prezent pe internet cu un site bine construit si eficient, este ca si cand ti-ai expune marfa intr-un “salon” cu o audienta imensa, practic nelimitata. Pentru a avea un design bun pentru website, trebuie sa intelegem mediul in care dorim sa interactionam si mai ales, cui ne adresam. Nu de putine ori, ne-a fost dat sa vedem site-uri care vand, de exemplu pizza, cu un design total nepotrivit, incalcit si neatragator pentru specificul acelui domeniu. Nu de putine ori, ne-a fost dat sa remarcam ca textele si modul de comunicare in sine, este sec si total ineficient. La fel de multe ori, am observat ca, desi exista un design relativ decent, datele de contact ale comerciantului sunt greu de gasit sau ingropate inutil si ineficient printre pagini si randuri. Fara a avea pretentia ca le stim pe toate, ne dorim sa evitam aceste lucruri si sa oferim calitate si eficienta. Ne dorim sa ne remarcam printr-un design calitativ, simplu, prietenos, atragator si mai ales eficient. Nimeni nu-si doreste sa se rataceasca inutil pe un site, iar eficienta vizuala si usurinta cu care se pot gasi ofertele noastre pe un site, pot face diferenta intre a vinde si a nu vinde. |