Asistenta si Consultanta Privind Lansarea unei Afaceri - Consultanţa privind actele necesare înregistrării unei societăţi.
- Consultanţa privind legislaţia financiar-contabilă şi fiscală în vederea stabilirii formei juridice a societăţii, a opţiunilor privind plata obligaţiilor fiscale (TVA, impozit pe profit etc.).
- Intocmirea dosarului pentru înregistrarea societăţii la Registrul Comerţului.
- Elaborarea actelor constitutive şi aditionale ale acestora.
- Indeplinirea tuturor procedurilor necesare în vederea înregistrării societăţii comerciale, începând cu rezervarea denumirii societăţii până la eliberarea certificatului de înregistrare fiscală.
- Reprezentarea la Registrul Comerţului.
- Inregistrarea la Registrul Comertului a oricaror modificari efectuate in structura si/sau organizarea societatii, a actului constitutiv ( schimbarea denumirii, a formei juridice sau a sediului social, majorarea sau reducerea capitalului social, excluderea sau retragerea asociatilor, cesiune parti sociale, numirea, revocarea si schimbarea administratorilor), intreruperea temporara a activitatii.
|