Consultanta generala in management, marketing si logistica Prin serviciile de consultanta generala in management, marketing si logistica oferite, Expert Consulting asista organizatiile private in analiza si redefinirea strategiilor, pentru a-si imbunatati eficienta operatiunilor si a-si optimiza resursele financiare, umane si tehnologice. De cele mai multe ori firmele-client nu dispun de personal specializat, care sa poata face o analiza adecvata a firmei ori a pietei pe care opereaza aceasta, in vederea identificarii zonelor cu probleme, a aspectelor ce pot fi imbunatatite ori a oportunitatilor existente. Se impune asadar interventia unui consultant, care prin profunzimea cunostintelor si vastitatea experientei poate oferi perspective proaspete si inovative asupra situatiei investigate. Serviciile constau in: - Realizarea diagnosticului economico - financiar al firmei;
- Consultanta privind dezvoltarea afacerilor (analiza firmei, abordarea strategiei firmei);
- Diagnosticarea stadiului afacerii;
- Analiza oportunitatilor de pe piata, cercetarea si selectarea pietelor - tinta, diferentierea si pozitionarea ofertei firmei;
- Consultanta privind amplasamentul si eficienta centrelor logistice etc.
Consultanta privind elaborarea de: planuri de afaceri, planuri de marketing, studii de piata, studii de fezabilitate, studii de oportunitate La solicitarea clientilor, Expert Consulting poate intocmi planuri de afaceri, planuri de marketing, studii de piata, studii de fezabilitate, studii de oportunitate si orice alte documentatii similare, necesare pentru: - Obtinerea unei finantari, de la un investitor privat ori de la banca, inclusiv obtinerea de fonduri europene / nationale / alte fonduri publice nerambursabile;
- Cunoasterea caracteristicilor si nevoilor clientilor pentru cresterea satisfactiei acestora;
- Modificarea unui produs existent si obtinerea de sugestii pentru acest lucru;
- Conceperea unui nou produs;
- Cunoasterea constrangerilor si oportunitatilor pietei;
- Analizarea vanzarilor si stabilirea previziunilor;
- Evaluarea notorietatii si a imaginii firmei;
- Identificarea de noi piete de desfacere si oportunitati noi de afaceri intr-o anumita regiune, ramura industriala;
- Regandirea abordarii de marketing pentru produsele existente, rebranding, repozitionare;
- Fundamentarea necesitatii si oportunitatii unei anumite investitii, precum si fezabilitatea tehnica si financiara a investitiei;
- Evaluarea sau analiza impactului potential al unui proiect investitional propus;
- Obtinerea informatiilor necesare proprietarului proiectului de investitie, precum si eventualilor terti finantatori ai acestuia, in vederea luarii unei decizii privind realizarea investitiei (decizie pozitiva sau negativa, dimensionarea si esalonarea investitiei), etc.
Consultanta pentru dezvoltarea activitatii de cercetare si implementarea inventiilor si inovatiilor Ne place sa ne reinventăm permanent, de aceea pentru perioada viitoare ne propunem sa sprijinim domeniul de cercetare-dezvoltare si implementare a inventiilor si inovatiilor, ca o directie noua de dezvoltare a companiei in contextul noii economii bazata pe inovare si cunoastere. Oferim consultanta cu privire la: - punerea in practica a inventiilor si inovatiilor;
- identificarea surselor de finantare pentru inventii si inovatii (investitori privati, sprijin primit din fonduri publice europene/nationale, imprumuturi din partea institutiilor financiare internationale, etc);
- identificarea de oportunitati de colaborare internationala in domeniul cercetarii - dezvoltarii - inovarii.
|