DAC Company aplicatii informatice contabilitate Bucuresti Afisari: 65
Categorie: SERVICII DIVERSE >> Diverse Vizitatori: 35
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Savinesti, Nr. 5, Bl A, Et 4, Ap 24,
-------------------------
Phone: Telefon
  0314278535; 0724384484
-------------------------
Web: Internet
  email: office@daccomp.ro
  site: www.daccomp.ro

 
WinMENTOR Enterprise  
Detalii  

Ce servicii dedicate ofera D.A.C.?

  • Analiza pre-implementare – asigura acoperirea tuturor zonelor operationale si a necesitatilor de business.
  • Suportul pentru implementarea aplicatiei – confera siguranta in tranzitia cu minimum de dificultate de la o aplicatie la alta.
  • Pentru utilizatorii care trec de la WinMENTOR la WinMENTOR ENTERPRISE – D.A.C. ofera suport pentru preluarea bazelor de date.
  • Suport tehnic post-implementare – in variante la distanta si/sau la sediul beneficiarului, adaptat nevoilor reale ale utilizatorilor.

Unde este util?

  • in firme din toate domeniile (comert en-gros si en-detail, constructii, alimentatie publica, prestari servicii, audit financiar-contabil, produse farmacautice s.a.), cat si
  • in toate departamentele din cadrul unei companii (productie, aprovizionare, stocuri, contabilitate, trezorerie, vanzari, marketing, analiza financiara, management, proiecte pe centre de cost, etc.).

Ce si cum … lucreaza?

Tehnologia Oracle pe care se bazeaza WinMENTOR ENTERPRISE face posibile:

  • operarea la viteza maxima – indiferent de marimea bazei de date
  • independenta totala – prin utilizarea cheii de protectie hard (eliminandu-se legatura de protectie software dintre program si sistemul de calcul)
  • evidenta si operarea unui numar nelimitat de firme (individuale sau incluse intr-un holding); fiecare firma poate avea mai multe subunitati cu note contabile distincte, repartizari precise de venituri si cheltuieli, setari confidentialitate, drepturi acces si limitari definite, astfel incat controlul din mangement, financiar-contabil sa fie deplin
  • generarea automata a inregistrarilor contabile – in momentul introducerii documentelor primare (permite utilizarea analiticelor in planul contabil pe un numar nelimitat de niveluri (pe diferite firme se pot defini moduri inregistrare contabila, specifice fiecareia)
  • calcularea automata a coeficientului diferentelor de pret la marfuri
  • inchiderea conturilor de TVA, de venituri si cheltuieli
  • completarea de note contabile diverse
  • emiterea balantelor pe subunitati, pe firme si pe cumulul firmelor din cadrul unui grup
  • inregistrarea oricarui tip de discount (se repartizeaza pe preturi discounturile de la furnizori, se genereaza automat discounturi pentru clienti in functie de categoria definita, valoarea sau volumul tranzactiilor, termenul de plata al facturilor, etc.)
  • gestiunea stocurilor (strans legata de evidenta contabila); inregistrarea documentelor se realizeaza pe machete distincte, cu format asemanator celui al documentelor tipizate

Cine il poate utiliza?

  • orice operator, chiar si fara studii de contabilitate, poate realiza introducerea documentelor, iar
  • departamentele financiar-contabil si management obtin instantaneu rapoartele necesare activitatii proprii.

Ce facilitati ofera WME?

  • evidenta mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar; WME permite reevaluarea amortizarii si a valorii de achizitie/inregistrare a acestora, posibilitatea modificarii duratei de utilizare in timpul ciclului de amortizare, calculul automat al amortizarii cu transmitere instantanee a informatiilor in balanta contabila
  • operatiunile de „Trezorerie”; gestioneaza complet situatia soldurilor de casa si banca ale benefiarului si partenerilor sai de business, monitorizeaza operatiunile bancare in curs de desfasurare (CEC-uri, cambii, bilete la ordin), controleaza fluxul avansurilor si al justificarilor acestora, ofera posibilitatea regularizarii soldurilor in valuta conform cursului monedei de schimb. Se pot tipari registre de casa si banca, in lei si valuta, pe subunitatile firmei si centralizat
  • orienteaza si controleaza activitatea departamentului de marketing-vanzari – prin modulul „Comercial”, care urmareste fluxul real al business-ului: contracte de cumparare si vanzare in rate/leasing, oferte si comenzi furnizori/clienti, miscari de marfa cu preluare imediata a cantitatilor si preturilor din oferte/comenzi, actualizare instantanee a stocurilor
  • permite ajustarea activitatilor de business – prin liste dedicate pentru controlul stocurilor rezervate/critice/in curs de epuizare/cu termen depasit/fara miscare; se poate realiza planificarea necesarului de aprovizionat prin analiza vitezei de rotatie a stocurilor
  • ofera o imagine corecta asupra afacerii – prin rapoartele de analiza a vanzarilor pe agenti/articole/clienti/furnizori/periodice/cu discounturi specifice
  • pentru managementul corect al activitatii de productie, se realizeaza o dezvoltare a acesteia pe etape: pregatirea de fabricatie, lansarea in productie, urmarirea consumurilor, post-calculul productiei, transmiterea catre modulul de salarii a indicatorilor necesari remunerarii salariilor in acord
  • permite o analiza de „Expert” a fluxurilor financiare pe elemente de analiza si centre de cost, cu prezentari grafice care evidentiaza comparativ veniturile si cheltuielile atribuite unui anumit scop
  • planificarea activitatii de marketing – prin modulul „CRM”, care faciliteaza urmarirea target-urilor pe agenti, a lead-urilor de la clienti, a campaniilor lansate, in curs de executie sau finalizate, a noilor oportunitati de business aparute. Apare si posibilitatea introducerii task-urilor grupate pe perioade de desfasurare si pe agenti implicati

Ce unelte noi ofera WME?

  • joburile de listare – permit stabilirea seturilor de liste ce vor fi lansate in executie conform unui orar prestabilit, astfel incat utilizatorii sa le poata vizualiza fara a mai pierde timp cu comenzile de initializare; rapoartele pot fi consultate oricand, ramanand pastrate intr-un depozit de liste
  • alertele – permit lansarea automata a unor proceduri de informare catre persoanele interesate de anumite situatii aparute: situatia soldurilor unor parteneri, intarzieri la plata, scadenta rate, stocuri ajunse la limita critica; pot primi alerte atat partenerii, cat si angajatii firmei, prin e-mail, SMS, email, mesagerie interna
  • procedurile automate pentru actualizarea stocurilor, blocarea la vanzare a articolelor expirate, blocarea partenerilor fara autorizatii sau cu datorii mari
  • modulul DOC-IMP SERVER – destinat interfatarii diferitelor aplicatii cu WME; prin cele peste 100 de functii implementate, acesta permite citirea si actualizarea nomenclatoarelor, consultarea stocurilor/soldurilor/categoriilor de preturi, generarea documentelor de transfer intre gestiunile firmei si de vanzare catre clientul final
 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
inventar mijloace fixe  |  Alimentatie publica  |  Analiza activitatilor productie  |  Analiza afacerii  |  Analiza financiara  |  Analiza fluxurilor financiare  |  Aplicatie managementul documentelor  |  Aplicatii contabilitate  |  Aplicatii gestiune  |  Aplicatii salarii  |  Articole personalizate  |  Articole protectie  |  Audit contabilitate  |  Audit financiar  |  Audit financiar contabil  |  Auto vanzari leasing  |  Autorizatii constructii  |  Balanta contabila  |  Bilanturi anuale  |  Bilete la ordin  |  Birou expert contabil  |  Calcul salarii contabilitate  |  Calculatoare de birou vanzari  |  Calculul amortizarii  |  Case de marcat vanzari  |  Centre cost  |  Coduri de raportare  |  Coduri de utilizator  |  Configurare sistem  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate financiara si de gestiune   |  Contabilitate gestiune  |  Contabilitate, salarizare  |  Contracte schimb  |  Contracte vanzare cumparare  |  Cost management  |  Curs marketing notiuni baza  |  Depozit produse peste  |  Dezvoltare aplicatii  |  Dezvoltare software  |  Discounturi   |  Drepturi reale  |  Elemente constructii  |  Elemente grafice   |  Elemente legatura  |  Elemente siguranta  |  Email marketing  |  Evidenta date personal  |  Evidenta personalului  |  Evidenta contabila  |  Evidenta economica  |  Evidenta financiar contabila  |  Evidenta mijloacelor fixe  |  Evidenta personalului si calculul salariilor  |  Evidenta stocurilor  |  Firma contabilitate  |  Furnizori de servicii   |  Gestiune declaratii  |  Gestiunea bazelor de date  |  Iesiri mijloace fixe  |  Implementare aplicatii business  |  Implementare hardware  |  Implementare software  |  Incadrarea personalului  |  þnchiderea conturilor cheltuieli  |  þnchiderea conturilor venituri  |  Informatii clienti  |  Inregistrare contabila  |  Inregistrarea in contabilitate  |  Instalare configurare sisteme operare  |  Instalare hardware  |  Instruirea personalului  |  Intrari mijloace fixe  |  Intrari mijloace fixe  |  Leasing auto  |  Leasing financiar  |  Leasing operational  |  Management documente  |  Management financiar  |  Management financiar contabil  |  Management operational  |  Management parc auto  |  Management programe  |  Management retea  |  Management timp  |  Managementul documentelor  |  Managementul vanzarilor  |  Marketing vanzari  |  Marketing produse  |  Meniu personalizat  |  Mijloace fixe  |  Modulul de curs  |  Note contabile  |  Note plata  |  Oportunitati de business  |  Optimizare site  |  Planificarea afacerii  |  Post productie  |  Prestari servicii rate  |  Pret final cu tva   |  Produse casa  |  Produse post  |  Program contabilitate financiara  |  Program evidenta personalului  |  Program salarizare  |  Programe contabilitate  |  Programe gestiune  |  Programe personalizate  |  Programe salarizare  |  Proiecte constructii  |  Rate auto vanzari  |  Rate lunare  |  Salarizare personal  |  Server management  |  Service calculatoare  |  Service retea  |  Servicii personalizate  |  Servicii bancare  |  Servicii birou  |  Servicii de contabilitate, salarizare si personal  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de management financiar   |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii hardware  |  Servicii informatice  |  Servicii leasing  |  Servicii personalizate  |  Servicii salarizare  |  Servicii securitate  |  Servicii software  |  Servicii suplimentare  |  Servicii web  |  Siguranta in utilizare  |  Sistem informatii  |  Sistemul de management  |  Site personalizat  |  Situatii financiare  |  Software analiza financiara  |  Software aplicatii  |  Software contabilitate  |  Software evidenta mijloacelor fixe  |  Software executie  |  Software inregistrare  |  Software post productie  |  Software salarii   |  Solutii dedicate  |  Studii marketing  |  Tipizate  |  Tipizate contabile  |  Transfer date  |  Vanzari case  |  Vanzari leasing  |  Vã¢nzäƒri ã¾n rate vã¢nzäƒri diverse  |  Viteza maxima  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.