New Challenge Marketing Research Cercetare de Piata Bucuresti Afisari: 56
Categorie: SERVICII DIVERSE >> Diverse Vizitatori: 29
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Calea Floreasca, nr. 169X, et. 2, cam. 1, sector 1,
-------------------------
Phone: Telefon
  0738690117; 0799629995; 0799629996
-------------------------
Web: Internet
  email: office@newchallenge.ro
  site: www.newchallenge.ro

 
Cercetare calitativa  
Detalii  

Cercetarea calitativa se refera la analizarea in profunzime a unui esantion restrans. Rezultatele nu sunt reprezentative din punct de vedere statistic, ci sunt studiate dintr-o perspectiva complexa.

New Challenge Marketing Research utilizeaza ca tehnici de cercetare calitativa urmatoarele instrumente:

Interviuri in profunzime

Interviul in profunzime presupune colectarea unor informatii detaliate, aplicarea unor intrebari suplimentare, daca operatorul de interviu doreste sa aprofundeze mai mult subiectul. Interviul in profunzime acorda, atat respondentului, cat si operatorului o atmosfera relaxanta, o discutie libera, iar raspunsurile sunt mai complexe si mai reale. Prin interviul in profunzime, operatorul de interviu implica activ respondentul in discutie.

 

Focus-group

Focus-group-ul este o tehnica de cercetare calitativa ce presupune ca un grup de 6-8 persoane, pe o durata de aproximativ 80 de minute sa-si impartaseasca opiniile despre un subiect in functie de tema cercetarii. Prin focus-group se obtin informatii referitoare la nevoile, dorintele si la asteptarile consumatorilor. Tot prin intermediul acestei tehnici de cercetare calitativa, operatorul poate identifica opiniile respondentilor cu privire la subiectul dezbatut.

Observatia

Observatia poate fi considerata cea mai pura forma de cercetare calitativa, ea fiind realizata in mediul natural al participantului, iar operatorul poate sa urmareasca comportamentul natural.

Interviuri etnografice

Este o metoda calitativa ce colecteaza data si in acelasi timp coreleaza ceea ce spun respondentii cu ceea ce fac de fapt. Operatorul are ca scop prin interviul etnografic sa inteleaga respondentii, sa inteleaga stilul de viata a acestora, dar si rutina lor zilnica.

Studiul de caz

Studiul de caz este o metoda de cercetare calitativa ce presupune analiza amanuntita fie a unei persoane, fie a unui grup. Aceasta metoda de cercetare calitativa este utilizata in colectarea unor raspunsuri consistente.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
Analiza de caz  |  Cercetare marketing  |  Cercetare piata  |  Comanda asteapta  |  Curtea conturi standarde audit  |  Datele de domiciliu   |  Echipamente performante  |  Echipamente audio  |  Informatii clienti  |  Marketing direct  |  Marketing online  |  Marketing produse  |  Monitorizare angajati  |  Monitorizare clienti  |  Monitorizare video  |  Monitorizare video si audio  |  Mystery calls  |  Mystery shopping   |  Numarul angajatilor  |  Pagina web   |  Preferintele clientilor  |  Recomandari   |  Servicii de evaluare  |  Servicii suplimentare  |  Stilul de viata  |  Stilul de viata al unei persoane   |  Studii marketing  |  Studii piata  |  Tehnici cercetare  |  Web marketing  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.