New Challenge Marketing Research Cercetare de Piata Bucuresti Afisari: 56
Categorie: SERVICII DIVERSE >> Diverse Vizitatori: 29
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Calea Floreasca, nr. 169X, et. 2, cam. 1, sector 1,
-------------------------
Phone: Telefon
  0738690117; 0799629995; 0799629996
-------------------------
Web: Internet
  email: office@newchallenge.ro
  site: www.newchallenge.ro

 
Cercetare cantitativa  
Detalii  

O cercetare cantitativa este una in profunzime si presupune intervievarea unui numar reprezentativ de persoane, datele fiind precise si analizate din punct de vedere statistic. Raportul de cercetare este format din tabele, grafice, concluzii si recomandari.

New Challenge Marketing Research foloseste ca tehnici de cercetare cantitativa urmatoarele instrumente:

Interviuri Face-to-face (PAPI & CAPI)

Interviul PAPI - presupune ca operatorul de interviu sa noteze pe hartie raspunsurile oferite de catre respondent. Realizarea interviului se face la domiciliu subiectilor, in spatii comerciale sau institutii publice, iar subiectii sunt alesi prin metode de esantionare diferite in functie de metodologia cercetarii.

Interviul CAPI – prespune ca operatorul de interviu sa introduca raspunsurile direct pe laptop/ tableta. Datele culese sunt introduse in siguranta si complete cu ajutorul laptopului/ tabletei, iar aceasta metoda inlocuieste metoda traditionala.

Interviuri telefonice (CATI)

Interviul telefonic (CATI) – aceasta metoda este asistata de calculator, iar operatorul de interviu aplica telefonic chestionarul ce este afisat pe monitorul calculatorului. Aceasta metoda este mai eficienta, datele fiind disponibile intr-un timp foarte scurt de la culegerea acestora.

Interviuri Online (CAWI)

Intervievarea Online (CAWI) presupune ca respondentul sa completeze chestionarul direct in browser, acesta aparand ca o pagina web. Avantajele acestei metode sunt ca datele pot fi urmarite in mod continuu, raspunsurile ajung direct la serverul principal, dar si faptul ca in chestionar pot fi introduse imagini, fisire video sau fisiere audio.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
Analiza de caz  |  Cercetare marketing  |  Cercetare piata  |  Comanda asteapta  |  Curtea conturi standarde audit  |  Datele de domiciliu   |  Echipamente performante  |  Echipamente audio  |  Informatii clienti  |  Marketing direct  |  Marketing online  |  Marketing produse  |  Monitorizare angajati  |  Monitorizare clienti  |  Monitorizare video  |  Monitorizare video si audio  |  Mystery calls  |  Mystery shopping   |  Numarul angajatilor  |  Pagina web   |  Preferintele clientilor  |  Recomandari   |  Servicii de evaluare  |  Servicii suplimentare  |  Stilul de viata  |  Stilul de viata al unei persoane   |  Studii marketing  |  Studii piata  |  Tehnici cercetare  |  Web marketing  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.