First Business Protect Protectia muncii Timisoara Afisari: 84
Categorie: SERVICII DIVERSE >> Diverse Vizitatori: 38
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Zurich, nr. 26, Timisoara, judetul Timis
-------------------------
Phone: Telefon
  0736962945; 0743387692
-------------------------
Web: Internet
  email: contact@timisoara-protectia-muncii.ro
  site: www.timisoara-protectia-muncii.ro

 
Consultanta situatii de urgenta  
Detalii  

Intr-o societate comerciala sau institutie publica, pot aparea evenimente neprevazute in care angajatii sa fie pusi in fata unor situatii de urgenta. Cele mai frecvente incidente catalogate drept situatie de urgenta sunt bineinteles incendiile.

Oferim servicii de aparare impotriva incendiilor Timisoara, consultanta de specialitate pentru instruirea personalului companiei/institutiilor. Cu cat angajatii vor fi mai bine instruiti in domeniul situatiilor de urgenta, cu atat vor fi mai protejati in cazul in care aceste evenimente neplacute se ivesc. De asemenea, compania noastra elaboreaza documentele prevazute de legea 307/2006 (prevenirea si stingerea incendiilor), si ofera suport activ conform contractului in cadrul controalelor din partea I.S.U. prin intocmirea documentatiei conforme cu procesul verbal si consiliere in vederea reglementarii neregulilor descoperite in urma controalelor specifice.

Oferta noastra pe parte de servicii situatii de urgenta include:

  • Abonament lunar si asistenta
  • Asistenta de specialitate in cazul controalelor ISU.
  • In cazul in care aveti dosarul cu documentele cerute de lege intocmit deja, se poate face direct un audit fara sa mai fiti nevoiti sa platiti intreaga documentatia.
  •  

    Conform legilor in vigoare, compania noastra ofera urmatoarele servicii de aparare impotriva incendiilor - documente pentru intocmirea dosaului

    • Elaboram, controlam si aplicam strategii de aparare impotriva incendiilor pentru orice agent economic
    • Calculam si propunem bugete pentru o aparare optima impotriva incendiilor, in functie de domeniul de activitate si de prevederile legislative, propunem mijloace tehnice specifice si echipamente de protectie.
    • Indrumam si coordonam activitatea de aparare impotriva incendiilor a serviciilor de urgenta voluntare, pe care le putem pregati dupa caz si pentru participarea la concursurile profesionale
    • Intocmim si prezentam raportul de evaluare a capacitatii de aparare impotriva incendiilor
    • Acordam ajutor si asistenta tehnica centrelor operative pentru situatii de urgenta
    • Elaboram si actuslizam ori de cate ori este necesar, modul de organizare ce cuprinde atat dispozitii scrise cat si responsabilitati in vedera apararii impotriva incendiilor pentru toti operatorii economici.
    • Identificam corect si modern riscurile de incendiu si asiguram masuri pentru eliminarea lor cu maxim de competenta
    • Putem solicita si obtine avizele necesare eliberarii autorizatiei de securitate la incendiu in cazul in care se indeplinesc conditiile necesare eliberarii unui astfel de document
    • Efectuam controale si inspectii periodice de prevenire impotriva incendiilor pentru a identifica din timp potentialele pericole, oferind analize periodice a capacitatii de aparare impotriva incendiilor.
    • Intocmim si transmitem mai departe catre ISU lista cu substantele periculoase folosite in desfasurarea activitatii dumneavoastra, alaturi de metodele de interventie si prim ajutor necesare.
    • Punem la punct strategii de aparare impotriva incendiilor ce cad in sarcina angajatilor companiei, verificand totodata nivelul cunostintelor acestora, instruindu-i in legatura cu modul de actionare prin indicatoare de avertizare afisate persoanelor din exterior ce au acces la unitatea agentului econimic.
    • Punem la punct conform legislatiei servicii de urgenta private si ne asiguram de faptul ca acestea sunt capabile sa intervina cu brio pentru stingerea incendiilor, oferindu-le metode de antrenament eficiente.
    • Intocmim raportul de interventie in urma izbucnirii unui incendiu si stingerii sale fortate prin mijloace proprii intr-un termen de maxim 3 zile lucratoare, furnizand ulterior noi masuri de preventie.
    • Instruim angajatii societatii dumneavoastra in domeniul S.U. in conformitate cu articolul 44 din ordinul 712/2005 si ordinul 786/2005, oferind cele mai moderne si consistente metodologii.
    • Optimizam activitatea de aparare impotriva incendiilor prin intermediul unor programe complexe la care pot participa atat salariatii unitatii comerciale cat si fortele specializate.
    • Aducem agentilor comerciali tipizate pentru lucrul cu focul
    • Organizam posturi de prim ajutor in caz de incendiu in unitatile comerciale, sustinem inclusiv dotarea cu truse de prim ajutor conforme ordinului 427/2002.
    • Intocmim planul de analiza si acoperire a riscurilor pentru toate tipurile de unitati comerciale/unitati administrativ teritoriale
    • Intocmim fisa obiectivului corespunzatoare anexei nr. 5 din la Regulamentul de planificare, organizare, pregatire si desfasurare a activitatii de prevenire a situatiilor de urgenta si asiguram transmiterea ei catre ISU.
    • Intocmim raportul anual de evaluare corespunzator nivelului de aparare impotriva incendiilor al unitatii
    • Ne ocupam de intocmirea registrelor de control pentru instalatiile de detectare, semnalizare, alertare, alarmare si stingere a incendiilor, registrelor pentru evidenta permiselor de lucru cu focul, registrelor de evidenta a persoanelor care fac parte din serviciul pentru situatii de urgenta.
    • Avem grija ca planurile de protectie impotriva incendiilor sa fie la zi, actualizate si mereu corespunzatoare cu reaalitatea. Este vorba despre planurile de evacuare, planurile de depozitare si evacuare a a materialelor periculoase dar si despre planurile de interventie.
    • Punem la punct exercitii de evacuare a personalului in caz de incendiu si exercitii de interventie
    • Putem efectua verificari si grafice de intretinere pentru utilaje ce pot cauza incendii sau care pot fi folosite pentru stingerea incendiilor, intocmind documentele specifice acestei operatiuni.
    • Urmarim implementarea masurilor dispuse in urma controalelor institutiilor statului (ISU) prin intermediul unor planuri/programe, in vederea respectarii reglemetarilor din domeniu.
    • Oferim consultanta in domeniul apararii impotriva incendiilor si ajutor in cazul controalelor.

     

    Abonamentele lunare si asistenta pentru servicii situa?ii de urgen?ă includ:

     

    • Testam personalul companiei dumneavoastra atat in ceea ce priveste instructajul introductiv general, cat si cel anual, prin intermediul testelor de verificare a cunostintelor in domeniul situatilor de urgenta. De asemenea, asiguram completarea fiselor de instruire
    • Intocmim registrele cu lucratorii ce au participat la cele trei tipuri de instruire: introductiv generala, generala si anuala.
    • Asistenta si suport in relatia cu Inspectoratul pentru Situstii de Urgenta
    • Va reprezentam ca si experti in domeniul securitatii si sanatatii in munca in fata insitutilor de control.
    • Efectuam controale si inspectii periodice la locurile de munca din cadrul intreprinderii
    • Urmarim implementarea masurilor dispuse in urma controalelor institutiilor statului (ISU) prin intermediul unor planuri/programe, in vederea respectarii reglemetarilor din domeniul situatiilor de urgennta.
    • Monitorizam si va transmitem termenele de expirate a stingatoarelor in vederea schimbarii sau verificarii lor

    Venim in intampinarea dumneavoastra cu servicii situatii de urgenta Timisoara si stingere a incendiilor, prestate de personal autorizat, capabil sa intocmeasca rapid si corect toata documentatia necesara din acest domeniu.

    In cazul in care aveti intreg dosarul S.U. cu documentele cerute de lege intocmit deja, se poate face direct un audit S.U. fara sa mai fiti nevoiti sa platiti intreaga documentatie. 

     
    Galerie foto (1)
    [Image #1]
     
    Abonamente sanatate  |  Accident de munca  |  Accidente de munca  |  Acoperire si protectie  |  Acordarea primului ajutor medical  |  Activitatea societatii   |  Analiza de caz  |  Aparare impotriva incendiilor  |  Aparare impotriva incendiilor curs  |  Arhitectura proiectare  |  Asistenta aparare  |  Audit extern  |  Autorizare punct lucru  |  Bugete unitati administrativ teritoriale  |  Companii de servicii profesionale si it  |  Conform contractului  |  Consultanta civila  |  Consultanta comerciala  |  Consultanta de specialitate  |  Consultanta securitate  |  Consultanta transport  |  Consultanta utilaje  |  Controale periodice  |  Controale medicale periodice  |  Control personal  |  Costurilor de productie  |  Deplasarea   |  Detectiv verificare personal  |  Documentatii tehnice  |  Documente securitate incendiu  |  Drept administrativ  |  Drept administrativ  |  Echipamente lucru  |  Echipamente prim ajutor  |  Echipamente protectie  |  Electrician autorizat  |  Eliminarea riscurilor   |  Evaluare personal  |  Evaluare riscuri munca  |  Evaluari risc  |  Evaluari tehnice  |  Evenimente private  |  Evidenta personalului  |  Fiselor de post   |  Indicatoare avertizare  |  Indicatoare semnalizare  |  Informatii utile  |  Inspectii risc  |  Inspectii tehnice periodice  |  Inspectoratul teritorial de munca  |  Inspectoratul teritorial de munca (itm)  |  Instalatii stingere  |  Instalatiile electrice  |  Institutii de interes public  |  Instruire audit  |  Instruirea personalului  |  Interventii rapide  |  Interventii situatii urgenta  |  Intocmirea fiselor de post   |  Intocmirea fiselor post  |  Intretinere asistenta tehnica   |  Invaliditate temporara  |  Legislatiei din domeniul sanatatii  |  Locul de munca  |  Manager de proiect  |  Mijloace de semnalizare  |  Mijloace de transport  |  Mijloace semnalizare  |  Mijloace tehnice incendii  |  Modul specialist  |  Munca temporara  |  Operatiuni depozitare  |  Operatorii economici   |  Organizare evenimente  |  Parchet exterior  |  Persoane cu invaliditate temporara  |  Personal intern  |  Personal serviciu  |  Planul control  |  Planuri situatie   |  Planuri de situatie  |  Planuri evacuare incendiu  |  Planuri financiare   |  Planuri interventie incendiu  |  Planuri situatie  |  Planuri situatie 2d   |  Post productie  |  Prevenirea incendiilor  |  Prevenirea si stingerea incendiilor  |  Prim ajutor  |  Principii in evaluare  |  Proceduri securitate  |  Programe antrenament  |  Programe personalizate  |  Proiectare constructii  |  Protectia muncii  |  Protectia sanatatii publice  |  Protectie agentii  |  Protectie civila  |  Protectie incendiu  |  Protectie situatii urgenta  |  Recomandari   |  Recomandari tehnice  |  Relatia cu itm  |  Reparatii electrice  |  Riscuri profesionale   |  Securitate si protectie  |  Securitatea muncii  |  Servicii personalizate  |  Servicii situatii urgenta   |  Servicii arhitectura  |  Servicii complete securitate  |  Servicii de evaluare  |  Servicii de evaluare a riscurilor   |  Servicii de reparatii  |  Servicii depozitare  |  Servicii medicale  |  Servicii medicale complete  |  Servicii personalizate  |  Servicii prevenire incendii  |  Servicii securitate  |  Servicii securitate personalizate  |  Serviciu medical   |  Serviciu special   |  Siguranta exploatare  |  Situatii de urgenta incendii  |  Societate de consultanta  |  Solutii securitate  |  Stingerea incendiilor  |  Suport organizare evenimente  |  Tehnica securitate  |  Tensiune de lucru  |  Test psihologic  |  Testari psihologice  |  Testari zgomot  |  Tipizate  |  Transport tehnologic  |  Urmatoarele tipuri de servicii  |  Utilaje noi  |  Utilaje uz general  |  Verificare personal  |  Zile calendaristice  |  Zile lucratoare  | 
    Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
    Email: Parola:
     


     
    Nume firma  
    Nume site ~ www.ghidul.ro/  
      Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
    Persoana de contact  
    Telefon  
    Email  
      * Toate campurile sunt obligatorii.  
    In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.