Cont Consulting este o afacere de familie pornita în anul 1994. În prezent, compania are 14 angajati si mai multi colaboratori, o echipa de profesionisti dedicati, determinati pentru a furniza cele mai bune servicii. Ei ne dau capabilitatea de a raspunde celor mai speciale cerinte. Mai jos gasiti câteva detalii despre oamenii implicati în aceasta afacere: Ioan BÂSCA Founding partner - Economist
- Expert contabil
- Consultant fiscal
- Auditor financiar
Sorin BÂSCA Managing partner - Economist
- Expert contabil
- Inspector resurse umane
-
Consultant juridic Echipa noastra de PROFESIONISTI Cont Consulting - Contabili
- Specialisti în salarizare
- Specialisti în resurse umane
- Specialisti în drept
Primii pasi Cont Consulting si-a început activitatea în anul 1994, fiind fondata la Brasov ca afacere de familie de catre doi profesionisti contabili, Ioan si Maria Bâsca. În acea perioada foarte dificila, România începuse recuperarea de dupa perioada comunista, si putini oameni puteau vedea un viitor în sistemul privat. Dar pentru câteva persoane care au avut curajul sa înceapa o afacere, aparitia unei companii care sa ajute în gestionarea laturei administrative a activitatii curente a fost bine primita. Compania a crescut rapid si a devenit una dintre cele mai cunoscute si apreciate de pe piata. Motivele, care înca stau la baza acestor aprecieri, erau seriozitatea si sfaturile de încredere acordate clientilor, în timp ce mediul de afaceri era unul tumultuos si dominat de birocratie. Prezent În anii care au urmat, compania a câstigat una dintre cele mai bune pozitii pe piata locala, crescând permanent si primind numeroase premii de la Camera de Comert si alte institutii. Majoritatea clientilor erau locali. Cont Consulting a ajuns la maturitate la începutul anilor 2000, când investitorii straini au început sa îsi faca simtita prezenta în România. Nevoia de noi metode si impactul mentalitatii de afaceri occidentale au început sa îsi puna amprenta asupra sistemului de lucru al companiei. Nevoia de personal calificat a influentat pozitiv politica de recrutare a companiei. Sosirea de oameni tineri, cu idei si idealuri noi, au adus progresul companiei, care reuseste sa corespunda celor mai ridicate exigigente ale clientilor. Viitor Munca noastra de consultanta ne face sa ne gândim permanent la viitor. Dorinta noastra este de a ne consolida pozitia pe pietele locala, regionala si nationala. De aceea am deschis un punct de lucru în Bucuresti si continuam modernizarea companiei noastre. Ne dorim sa fim un partener apropiat si de încredere al întreprinzatorilor privati si sa ne demonstram în continuare credibilitatea în fata institutiilor publice. Avem cel mai mare respect pentru cei care investesc resursele proprii si realizeaza beneficii pentru companie, asociati sau actionari, dar si pentru comunitate. Suntem convinsi ca ajutând astfel de afaceri sa creasca, de fapt ajutam la constructia unei economii solide, care va contribui decisiv la crearea unui mediu de afaceri sanatos si profitabil. OBIECTIVELE NOASTRE Obiective esentiale pentru activitatea noastra: ÎNTELEGEREA UNEI AFACERI Lucram cu companii din toate sectoarele economiei. Cunostintele noastre s-au extins de-a lungul anilor, iar acum detinem informatii valide despre aspectele esentiale ale tuturor activitatilor din economie. Am învatat din experienta ca orice activitate are propriile sale particularitati, care depind de aspecte diferite cum ar fi partenerii de afaceri, stilul de management, specificul fiecarei piete etc. Serviciile noastre sunt adaptate individual pentru fiecare companie, întelegând toate segmentele reprezentative ale activitatii acesteia. ASIGURAREA STABILITATII Într-un mediu de afaceri în continua schimbare, consideram ca o afacere are nevoie de stabilitate pentru a creste. Stabilitate înseamna sustenabilitatea cheltuielilor, generarea de venituri si realizarea de profit pe fiecare unitate a afacerii, evitarea fluctuatiilor în structura personalului si crearea unui mediu de lucru competitiv. Schimbarile pripite pot dauna chiar si celei mai performante afaceri. Orice pas înainte trebuie sa fie sustenabil. Împreuna cu managerii clientilor nostri, lucram pentru a consolida fundatia afacerii. MANAGEMENTUL RISCULUI Este aproape imposibil ca o companie sa faca fata cu succes unui numar tot mai mare de probleme, oricare ar fi pozitia sa sau volumul de resurse de care dispune. Ne punem la dispozitie cunostintele pe care le-am acumulat de-a lungul timpului, în urma activitatii desfasurate în numeroase sectoare economice. Acuratetea rapoartelor furnizate managementului este esentiala pentru evaluarea pertinenta a riscului. Certificam informatia furnizata prin îndepartarea oricaror obstacole, cauzate de lipsa datelor sau greselilor de interpretare. IDENTIFICAREA OPORTUNITATILOR Analiza completa a unei afaceri poate oferi o vedere de ansamblu asupra punctelor forte dar si a slabiciunilor. Furnizam clientilor nostri analize cu o acuratete ridicata în scopul sustinerii procesului de luare a deciziilor de management. AVIZAREA DECIZIILOR Orice decizie luata de o companie are impact asupra activitatii viitoare. Rolul nostru este de a oferi asistenta în cadrul procesului decizional. Scopul nostru este furnizarea de solutii potrivite pentru orice caz particular, în concordanta cu toate regulile care se aplica mediului de afaceri. Credem ca orice decizie trebuie implementata în timp, asa ca oferim asistenta în elaborarea etapelor de urmat în scopul atingerii rezultatului dorit si pentru a evita incidentele de orice fel. |