Dares consultanta, prestari servicii domeniul securitatii si sanatatii in munca Timisoara Afisari: 71
Categorie: AFACERI >> Consultanta, acreditari, certificari calitate Vizitatori: 40
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Proclamatia de la Timisoara, nr.7, Timisoara, judetul Timis
-------------------------
Phone: Telefon
  0770224413
-------------------------
Web: Internet
  email: office@dares.ro
  site: www.dares.ro

 
Resurse umane si administrare personal  
Detalii  

Resurse umane si administrare personal HR in Timisoara

DARES SRL ofera consultanta si prestari servicii in domeniul resurselor umane (RU/HR) si administrare personal obligatorii in baza Codului Muncii modificat si completat cu Legea nr. 40/2011 si HG 500/2011 privind registrul general de evidenta al salariatilor, LEGII 76/2002 – modificata si completata, HG174/2002 – modificata si completata – NORME DE APLICARE ALE LEGEA 76/2002 – modificata si completata, HG 500/2011 - modificata si completata si a intregii legislatii in vigoare.

 

DE CE FACEM:

 

Domeniul resurselor umane (RU/HR) presupune o mare responsabilitate, o buna cunoastere a legislatiei muncii in vigoare si o abilitate in interpretarea prevederilor legale, pentru a oferi cele mai bune solutii in derularea procesului administrarii personalului.

In acest sens devine obligatorie alinierea completa la legislatia in vigoare: Codului Muncii modificat si completat cu Legea nr. 40/2011 si HG 500/2011 privind registrul general de evidenta al salariatilor, LEGII 76/2002 – modificata si completata, HG174/2002 – modificata si completata – NORME DE APLICARE ALE LEGEA 76/2002 – modificata si completata, HG 500/2011 - modificata si completata

 

 

CE FACEM:

 

Consultanta si prestarile de servicii in domeniul resurselor umane (RU/HR) oferite de noi cuprind in principal:

  • Intocmirea si inregistrarea contractelor individuale de munca in sistemul electronic ReGES/Revisal;

  • Intocmirea si inregistrarea actelor aditionale de modificare a contractelor individuale de munca in sistemul electronic ReGES/Revisal;

  • Intocmirea deciziilor de incetare/ suspendare a activitatii si inregistrarea acestora in sistemul electronic ReGES/ Revisal;

  • Mentinerea la zi a tuturor datelor de evidenta a salariatilor si a datelor de evidenta a muncii;

  • Intocmirea adeverintelor de vechime, adeverintelor de salariat, adeverintelor de salariu, adeverintelor privind deducerile personale, adeverinte privind stagiul de cotizare si orice alte adeverinte solicitate de catre angajati;

  • Intocmirea dosarelor de personal conform Art. 8 HG 500/2011;

  • Auditul dosarelor de personal;

  • Consultanta in gestionarea procesului de evaluare profesionala a angajatilor;

  • Consultanta in fundamentarea structurii organizatorice, intocmirea organigramei si a fiselor de post;

  • Intocmirea Regulamentului Intern;

  • Intocmirea Contractului Colectiv de Munca – Legea 62/2011 privind dialogul social

 

DE CE NOI:

De ce sa alegeti serviciile de consultanta si prestari servicii in domeniul resurselor umane (RU/HR) oferite de noi:

 

Pentru ca noi:

  • Oferim solutia problemei si implementarea ei in practica

  • Nu percepem taxe suplimentare sau ascunse

  • Suntem autorizati de catre Inspectoratul Teritorial de Munca

  • Avem o experienta dobandita de-a lungul a peste 10 ani de actvitate efectiva in domeniu

 

CAT COSTA:

 

Cat costa serviciile de consultanta si prestari servicii in domeniul resurselor umane (RU/HR)

 

Tarifele pentru serviciile de consultanta si prestari servicii in domeniul resurselor umane (RU/HR) variaza in functie de obiectul de activitate, numarul de lucratori, numarul puncte de lucru etc.

 

Pentru a obtine o oferta de serviciile de consultanta si prestari servicii in domeniul resurselor umane (RU/HR) personalizata ne deplasam gratuit la sediul firmei dumneavostra pentru o evaluare reala a necesitatilor specifice activitatii desfasurate de societatea dumneavoastra.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
protejarea documentelor  |  Accidente de munca  |  Activitati practice  |  Adeverinte angajati  |  Administrare personal  |  Administrare resurse umane  |  Angajarea in munca  |  Aparare impotriva incendiilor  |  Aparare impotriva incendiilor curs  |  Apararea impotriva incendiilor   |  Auditul dosarelor de personal  |  Certificare iso  |  Conform contractului  |  Consultanta civila  |  Consultanta de specialitate  |  Consultanta legislatia muncii  |  Consultanta management  |  Consultanta permanenta   |  Consultanta psi  |  Consultanta securitate  |  Consultanta ssm  |  Consultanta taxe  |  Contractelor de munca  |  Controale periodice  |  Decizii modificare suspendare incetare  |  Depozitare in siguranta  |  Domeniul resurselor umane  |  Elaborarea documentatiei  |  Evaluare a muncii  |  Evaluare personal  |  Evaluarea salariatilor  |  Evidenta personalului  |  Fiselor de post   |  Gestionarea dosarelor de personal  |  Gestionarea dosarelor personal  |  Identificarea pericolelor   |  Imbolnavire profesionala  |  Inregistrarea contractelor individuale de munca  |  Inregistrarea contractului colectiv de munca  |  Inspectoratul teritorial de munca  |  Instruirea personalului  |  Instruirea salariatilor  |  Interpretarea legii  |  Interventii situatii urgenta  |  Intocmire fise post  |  Intocmirea fiselor de post   |  Intocmirea actelor aditionale  |  Intocmirea adeverintelor de salariu  |  Intocmirea dosarelor   |  Intocmirea dosarelor personal  |  Intocmirea fiselor post  |  Intocmirea regulamentului intern  |  Legislatia in vigoare  |  Legislatia muncii  |  Legislatia muncii consultanta  |  Legislatiei din domeniul sanatatii  |  Locul de munca  |  Management resurse umane  |  Management al calitatii  |  Management al sanatatii securitatii  |  Management timp  |  Modificare a datelor  |  Normele metodologice   |  Numarul angajatilor  |  Personal intern  |  Prevenire pericol iminent  |  Prevenirea incendiilor  |  Prevenirea si stingerea incendiilor  |  Protectia muncii  |  Protectia muncii, psi  |  Protectia sanatatii publice  |  Registrul general de evidenta a salariatilor  |  Registrul de evidenta a salariatilor  |  Regulamente interne  |  Respectarea reglementarilor legale  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Securitate si protectie  |  Sediul social  |  Servicii resurse umane  |  Servicii situatii urgenta   |  Servicii complete securitate  |  Servicii de evaluare  |  Servicii de evaluare a riscurilor   |  Servicii depozitare  |  Servicii securitate  |  Servicii suplimentare  |  Sisteme management  |  Sisteme protectia muncii  |  Sisteme sanatate  |  Sisteme securitate  |  Solutii domeniul it  |  Stingerea incendiilor  |  Testarea salariatilor  |  Verificarea angajatilor  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.