Dares consultanta, prestari servicii domeniul securitatii si sanatatii in munca Timisoara Afisari: 71
Categorie: AFACERI >> Consultanta, acreditari, certificari calitate Vizitatori: 40
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Proclamatia de la Timisoara, nr.7, Timisoara, judetul Timis
-------------------------
Phone: Telefon
  0770224413
-------------------------
Web: Internet
  email: office@dares.ro
  site: www.dares.ro

 
SSM si protectia muncii in Timisoara  
Detalii  

Dares SRL ofera consultanta si prestari servicii de specialitate in domeniul securitatii si sanatatii in munca (SSM / PROTECTIA MUNCII), in conformitate cu legea 319/2006, normele metodologice HG 1425/2006 si a intregii legislatii in vigoare.

 

DE CE FACEM:

 

Pentru ca afacerea dumneavoastra trebuie protejata:

1. Prin respectarea legislatiei in vigoare:

Conform ... pentru neorganizarea activitatii de Securitate si sanatate in munca (SSM / PROTECTIA MUNCII) in cadrul firmei dumneavoastra amenzile sunt cuprinse intre .... si .... lei

Conform normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii Securitatii si Sanatatii in Munca nr. 319/2006, aprobate prin Hotararea de Guvern nr. 1 425/2006 – actualizata cu HG nr. 955/2010, angajatorii au obligatia sa obtina autorizatia de funcÅĢionare din punct de vedere al securitatii si sanatatii in munca (SSM / PROTECTIA MUNCII), inainte de inceperea activitatii.

 

Producerea accidentelor de munca, are efecte nefavorabile asupra activitatii desfasurate, riscand pierderi financiare si deteriorarea imaginii publice a societatii.

In cazul in care in cadrul controalelor se constata incalcari ale prevederilor legale din domeniul securitatii si sanatatii în munca (SSM / PROTECTIA MUNCII), inspectorul de munca poate dispune sistarea activitatii si poate propune inspectoratului teritorial de munca inscrierea masurii de sistare a activitatii in certificatul constatator, tocmai de accea venim in intampinearea dumnevoastra cu servicii ssm profesioniste.

 

CE FACEM:

 

Principalele activitati desfasurate de compania noastra in domeniul Securitatii si sanatatii in munca (SSM / PROTECTIA MUNCII) asiguram intocmirea documentatiei complete:

  • Identificarea pericolelor prin intocmire evaluarii riscurilor de accidentare si imbolnavire profesionala, pentru fiecare componenta a sistemului de munca;

  • Elaborarea si actualizarea periodica a planului de prevenire;

  • Elaborarea si actualizarea periodica a planului de protectie;

  • Elaborarea de instructiuni proprii;

  • Completarea si aplicarea reglementarilor de securitate si sanatate in munca;

  • Intocmirea necesarului de documentatii cu caracter tehnic de informare si instruire a lucratorilor in domeniul securitatii si sanatatii in munca;

  • Elaborarea programului de instruire-testare la nivelul intreprinderii si/sau unitatii.

  • Decizii organizare

  • Tematici instructaj introductiv general si periodic

  • Plan de actiune in caz de pericol grav si iminent

  • Registru unic de evidenta a accidentatilor

  • Alte documente;

 

Alte activitati in domeniul Securitatii si sanatatii in munca (SSM / PROTECTIA MUNCII) oferite:

 

  • Instruirea salariatilor in domeniul securitatii si sanatatii in munca.

  • Testarea salariatilor

  • Verificarea punctelor de lucru in vederea eliminarii neconformitatilor

  • Executarea de controale preventive in domeniul securitatii si sanatatii in munca privind functionarea sistemelor si dispozitivelor de protectie, a aparaturii de masura si control, instalatiilor de ventilatie, sistemelor de alarmare, avertizare, semnalizare de urgenta, sistemelor de siguranta

  • Cercetarea accidentelor de munca, intocmirea documentelor aferente si comunicarea lor organelor in drept

  • Consultanta permanenta

 

DE CE NOI:

 

De ce sa alegeti serviciile de consultanta si prestari servicii in domeniul Securitatii si sanatatii in munca (SSM / PROTECTIA MUNCII) oferite de noi?

Pentru ca noi:

  • Oferim solutia problemei si implementarea ei in practica

  • Nu percepem taxe suplimentare sau ascunse

  • Suntem autorizati de catre Inspectoratul Teritorial de Munca

  • Avem o experienta dobandita de-a lungul a peste 10 ani de actvitate efectiva in domeniu

 

CAT COSTA:

 

Cat costa serviciile de consultanta si prestari servicii in domeniul Securitatii si sanatatii in munca (SSM / PROTECTIA MUNCII) ?

 

Tarifele pentru serviciile de consultanta si prestari servicii in domeniul Securitatii si sanatatii in munca (SSM / PROTECTIA MUNCII) variaza in functie de obiectul de activitate, numarul de lucratori, numarul puncte de lucru etc.

 

Pentru a obtine o oferta pentru serviciile de consultanta si prestari servicii in domeniul Securitatii si sanatatii in munca (SSM / PROTECTIA MUNCII) personalizata ne deplasam gratuit la sediul firmei dumneavostra pentru o evaluare reala a necesitatilor specifice activitatii desfasurate de societatea dumneavoastra.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
protejarea documentelor  |  Accidente de munca  |  Activitati practice  |  Adeverinte angajati  |  Administrare personal  |  Administrare resurse umane  |  Angajarea in munca  |  Aparare impotriva incendiilor  |  Aparare impotriva incendiilor curs  |  Apararea impotriva incendiilor   |  Auditul dosarelor de personal  |  Certificare iso  |  Conform contractului  |  Consultanta civila  |  Consultanta de specialitate  |  Consultanta legislatia muncii  |  Consultanta management  |  Consultanta permanenta   |  Consultanta psi  |  Consultanta securitate  |  Consultanta ssm  |  Consultanta taxe  |  Contractelor de munca  |  Controale periodice  |  Decizii modificare suspendare incetare  |  Depozitare in siguranta  |  Domeniul resurselor umane  |  Elaborarea documentatiei  |  Evaluare a muncii  |  Evaluare personal  |  Evaluarea salariatilor  |  Evidenta personalului  |  Fiselor de post   |  Gestionarea dosarelor de personal  |  Gestionarea dosarelor personal  |  Identificarea pericolelor   |  Imbolnavire profesionala  |  Inregistrarea contractelor individuale de munca  |  Inregistrarea contractului colectiv de munca  |  Inspectoratul teritorial de munca  |  Instruirea personalului  |  Instruirea salariatilor  |  Interpretarea legii  |  Interventii situatii urgenta  |  Intocmire fise post  |  Intocmirea fiselor de post   |  Intocmirea actelor aditionale  |  Intocmirea adeverintelor de salariu  |  Intocmirea dosarelor   |  Intocmirea dosarelor personal  |  Intocmirea fiselor post  |  Intocmirea regulamentului intern  |  Legislatia in vigoare  |  Legislatia muncii  |  Legislatia muncii consultanta  |  Legislatiei din domeniul sanatatii  |  Locul de munca  |  Management resurse umane  |  Management al calitatii  |  Management al sanatatii securitatii  |  Management timp  |  Modificare a datelor  |  Normele metodologice   |  Numarul angajatilor  |  Personal intern  |  Prevenire pericol iminent  |  Prevenirea incendiilor  |  Prevenirea si stingerea incendiilor  |  Protectia muncii  |  Protectia muncii, psi  |  Protectia sanatatii publice  |  Registrul general de evidenta a salariatilor  |  Registrul de evidenta a salariatilor  |  Regulamente interne  |  Respectarea reglementarilor legale  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Securitate si protectie  |  Sediul social  |  Servicii resurse umane  |  Servicii situatii urgenta   |  Servicii complete securitate  |  Servicii de evaluare  |  Servicii de evaluare a riscurilor   |  Servicii depozitare  |  Servicii securitate  |  Servicii suplimentare  |  Sisteme management  |  Sisteme protectia muncii  |  Sisteme sanatate  |  Sisteme securitate  |  Solutii domeniul it  |  Stingerea incendiilor  |  Testarea salariatilor  |  Verificarea angajatilor  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.