MANAGEMENTUL OPORTUNITATILOR Sectiunea de vânzari centralizeaza si automatizeaza date si operatii specifice procesului de vânzare. Aici puteti gestiona oportunitatile aparute, prospectii, clientii si furnizorii. 02PLUSMANAGEMENTUL CLIENTILOR Veti avea sub observatie toate interactiunile pe care întreaga firma le are cu partenerii, indiferent de natura lor. 03PLUSFURNIZORI, PARTENERI, CONCURENTI Informatiile puse la dispozitie de modulele de Vanzari si Contracte si facturare va vor oferi, prin intermediul unor serii de rapoarte si liste, o imagine completa si fidela a modului în care se desfasoara procesul de vânzare. 04PLUSGENERARE OFERTE De asemenea, va fi foarte simplu ca angajatii dumneavoastra sa genereze si sa trimita partenerilor oferte comerciale si sa primeasca de la acestia comenzi. Activitatea agentilor de vânzari va fi în acest fel vizibila si usor de evaluat. 05PLUSPROCESARE COMENZI Fiecare pas, de la colectarea datelor si contactarea prospectilor, la trimiterea ofertarelor si pâna la primirea comenzilor, va fi realizabil cu doar câteva clickuri. 06PLUSEVIDENTA CONTRACTE Vei avea centralizata evidenta contractelor si a actelor aditionale semnate, cunoscând în orice moment de ce servicii sau produse beneficiaza fiecare abonat sau cumparator. |