Implementarea obligatiilor impuse de Regulamentul 679/2016 presupune în esenta 3 elemente: (1) întocmirea unei documentatii la standardul impus de instrumentul european si legislatia nationala în vigoare; (2) modificarea modalitatii de lucru în cadrul companiei pentru a respecta documentatia nou creata; si (3) realizarea de investitii în produse de tip software sau hardware care usureaza activitatea companiei pentru a putea respecta obligatiile impuse de Regulament (GDPR). În acest sens, compania noastra ofera servicii complete, atât cu privire la primele doua elemente, cât si în raport de cel de-al treilea, în parteneriat cu societatile cu care colaboram. În ceea ce priveste realizarea documentatiei, un estimativ de minim 25 de politici si proceduri sunt necesare pentru intrarea în conformitatea. Ca atare, se va realiza fie revizuirea si actualizarea documentelor necesare pentru a intra în conformitate, fie, în cazul în care acestea nu exista, întocmirea acestora. Cu titlu de exemplu, este necesitarea întocmirea unor politici generale de prelucrare a datelor, procedura de procesare, registrele de intrari iesiri, politica privind identificarea breselor de securitate, politica de utilizare a dispozitivelor mobile, registru de brese, politica de procesare la angajare, politica relatiei operator-persoana împuternicita, etc. |