Cartea de vizita este imaginea companiei Dumneavoastra. Poti apela la aceste carti de vizita cu incredere pentru a putea transmite imaginea generala a afacerii. Cartile de vizita pastreaza modul traditional in care oamenii de afaceri isi prezinta informatiile de contact. Istorie Cartile de vizita au provenit ca si carti comerciale în Anglia din secolul al XVII-lea. Acestea au fost folosite atât ca publicitate, cât si ca harti, deoarece în acel moment nu exista un sistem formal de numerotare a strazilor. In anii 1870, popularitatea cartii comerciale a facut-o una dintre cele mai raspândite formate de publicitate. Promovand totul, de la laptele pentru copii pana la piane. Acestea au fost afisate in birouri, magazine generale, hoteluri, gari si restaurant. Avansurile cromatografiei la acea vreme au facut posibile astfel de creatii colorate. Oamenii le-au folosit chiar si ca decoratiuni interioare -The Art of American Advertising: carduri comerciale, Harvard Business School, Baker Library Historical Collections. Tips&tricks - O carte de vizita nu poate prezenta intreaga poveste a companiei. Trebuie sa prezentati o imagine profesionala, dar si in acest caz trebuie sa tineti cont de domeniul de activitate. De exemplu, daca compania Dumneavoastra comercializeaza jucarii sau jocuri pentru copii, puteti incerca culori vesele cu un font jucaus. Pe de alta parte, daca oferiti servicii de consultanta, trebuie sa transmiteti profesionalism si aici puteti opta pentru un fundal, gri, sau alb, sau carton colorat in masa.
- Folositi logo-ul ca baza. Intotdeauna designul se realizeaza in functie de logo si normal, trebuie sa fie si cel mai mare element de pe cartea de vizita
- Nu incarcati cartea de vizita, informatiile de baza: sectiunea de contact si eventual sloganul, daca va permite spatiul
- Numele Dumneavoastra, cat si numele companiei trebuie sa fie imediat identificabile, trebuie pus accent pe font
- Textul trebuie sa fie usor de parcurs
- Folositi una sau doua culori
- Includeti cartea de vizita in toata corespondenta, nu numai la intalniri
|