Durata curs : 16 oreVânzarea produselor nu se poate realiza fara o promovare a imaginii institutiei si a produselor acestora. Practic, la ora actuala, în conditiile în care toate institutiile financiare au produse cu caracteristic asemanatoare, diferenta în vânzari este facuta de modul în care fima îsi promoveaza imaginea si îsi pregateste vânzatorii pentru câstigarea încrederii clientilor.Acest curs are ca obiectiv general, implicarea fortelor de vânzari si pe cei de la risc într-o actiune comuna în care toti vor participa la activitati care tin de: cresterea vanzarilor, de reducerea riscurilor în activitatea de finantare si nu în ultimul rând în project management deoarece toti trebuie sa actioneze ca o ECHIPA pentru interesele firmei. Grup tinta: persoane implicate în activitatea de vânzari si de management.Continut:Promovarea si vânzarea produselor financiare: Tema 1: Indicatori de exprimare a imaginii institutiei financiar în spatiul public.Imaginea institutiei - Conceptul de imagine: 1.1. Particularitatile imaginii serviciilor financiare 1.2. Structura si segmentarea pietei 1.3. Indicatorii de exprimare a imaginii Tema 2: Comunicarea – factor important în proiectarea unei imagini pozitive2.1.Procesul de comunicare – consideratii teoretico-metodologice 2.2.Scopul, obiectivele si rolurile comunicarii managerialeTema 3: - Marketing – lansarea de noi produse |