Automatizarea cladirilor este strans legata de conceptul de „cladiri inteligente”, care ofera un mediu productiv si eficient prin optimizarea a patru elemente: structura, sisteme, servicii si management. Cladirile inteligente ajuta operatorii sa isi atinga obiectivele in ceea ce priveste costurile, confortul, siguranta si flexibilitatea. In aceasta linie, specialistul se asigura ca proprietatile pot genera economii semnificative in ceea ce priveste resursele energetice, avand ca rezultat o mai mare grija fata de mediul inconjurator. Cladirile comerciale consuma mai multa energie decat orice alt tip de cladire, astfel incat economisirea energiei ar trebui avuta in vedere in mod primordial. Un alt aspect important este legat de faptul ca un spital sau o clinica necesita un mediu sigur si un mediu de lucru confortabil pentru cei care le ocupa, aceste facilitati avand ca rezultat o mai mare productivitate, de aceea este necesar sa se apeleze la sisteme de constructii capabile sa asigure aceste nevoi corporative. Situatii frecvente– Lipsa unei comunicari eficiente intre pacient si cadrele medicale– Accesul dificil la datele pentru documentare, raportare si statistica– Management deficitar al prioritatilor saloanelor si pacientilor– Lipsa unui sistem de comunicare a mesajelor de evacuare asupra intregii cladiri, a unui palier sau asupra unui singur pat– Lipsa unui sistem de panica adresat persoanelor vulnerabile(batrani, pacienti cu un scazut de mobilitate, etc)– Lipsa unui sistem de urmarire a persoanelor cu probleme mintale – supraveghere a pacientilor cu afectiuni psihiatrice, care necesita permanent atentia personalului medical Avantajele solutiei– Platforma bazata pe tehnologie IP de varf pentru sectorul medical– Economisirea de timp prin comunicare directa cu pacientii– Acces usor la date pentru documentare, raportare si statistici– Securitate: asistarea evacuarii, protejarea pacientilor cu probleme mintale– Centralizeaza ingrijirea, informatiile, serviciile si organizarea cu o structura TCP/IP comuna– Faciliteaza activitatea intregului personal implicat in procesul de ingrijire– Asigura coerenta tuturor proceselor spitalicesti, creand timp si spatiu pentru interactiunea umana– Asistenta organizationala: prioritizarea apelurilor, memento-uri pentru apeluri, supravegherea alocarii personalului si a punctelor de apelare la nivel de sectie Obtine o cotatie de pretFolosind datele de contact introduse de dvs. mai jos, un membru al firmei TSS o sa va contacteze in cel mai scurt timp pentru a vedea cum va putem fi de ajutor. |