Admob Expert - Administrare imobile, Bucuresti si Ilfov Afisari: 51
Categorie: ARHITECTURA, CONSTRUCTII, AMENAJARI INTERIOARE SI EXTERIOARE >> Administrare imobile Vizitatori: 1
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
G.Dem Teodorescu, Nr.20B ,Sector 3, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0746119707
-------------------------
Web: Internet
  email: office@admob.ro
  site: www.admob.ro

 
Administrare financiara: contabilitate, casierie  
Detalii  

Activitatea noastra este bazata pe transparenta, profesionalism si responsabilitate. Credem ca sunt suficiente motive pentru a consulta urmatoarele servicii ce pot fi puse la dispozitia asociatiei si/sau proprietarilor din cadrul imobilului.

Contabilitate

  • Organizarea si conducerea contabilitatii în partida simpla cu ajutorul mijloacelor informatice, în conditiile legii;
  • Întocmirea listelor lunare de plata a întretinerii în conformitate cu reglementarile legale în vigoare;
  • Întocmirea si completarea registrului jurnal, registrului inventar, registrului pentru evidenta fondului de reparatii, registrului pentru evidenta fondului de rulment, registrului pentru evidenta sumelor speciale, registrului pentru evidenta fondului de penalizari, precum si alte formulare specifice activitatii de contabilitate, prevazute prin ordin al ministrului economiei si finantelor si alte reglementari legale în vigoare;
  • Calcularea si încasarea penalizarilor conform reglementarilor legale în vigoare si sistemului aprobat de Adunarea Generala;
  • Întocmirea lunara a situatiei elementelor de activ si pasiv;
  • Întocmirea si depunerea declaratiilor fiscale necesare la Administratia financiara de care apartine Asociatia de Proprietari;
  • Editarea statelor de plata pentru angajatii asociatiei de proprietari;
  • Întocmirea si depunerea declaratiilor privind contributiile la asigurarile sociale pentru remuneratiile personalului angajat;
  • Plata impozitului si contirbutiilor datorate de Asociatia de Proprietari pentru remuneratiile personalului angajat;
  • Depunerea online, cu semnatura electronica, a declaratiilor fiscale pentru angajatii asociatiei de proprietari;
  • Plata tuturor facturilor emise de furnizori;
  • Prezentarea, la solicitarea Comitetului Executiv a rapoartelor sau documentelor necesare unor verificari financiar-contabile;
  • Întocmirea si prezentarea anuala, în Adunarea Generala a Asociatiei de Proprietari, a raportului privind administrarea condominiului pentru anul precedent.

Casierie

Încasarea, cu frecventa si în locurile specificate în contract, a cotelor de contributie a proprietarilor la cheltuielile curente ale asociatiei precum si a altor venituri cuvenite asociatiei de proprietari.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.