Urgent Consult - Contabilitate si infiintari firme, Bucuresti Afisari: 151
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 3
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Armeneasca, Nr. 23, Sector 2, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0771346737
-------------------------
Web: Internet
  email: contact@urgentconsult.ro
  site: urgentconsult.ro
  facebook: UrgentConsult/

 
Preturi contabilitate firma  
Detalii  

Cum se calculeaza preturile pentru contabilitate firmaPreturile pentru contabilitate firma se calculeaza, de obicei, in functie de numarul de inregistrari contabile:

 

      1. Firma fara activitate

Preturi contabilitate firma fara activitate: 70 de lei/luna + TVA

 

      2. Intre 0 si 10 inregistrari contabile/luna

Preturi contabilitate firma intre 0 si 10 inregistrari contabile: 250 de lei/luna + TVA

 

      3. Intre 11 si 50 inregistrari contabile/luna

Preturi contabilitate firma intre 11 si 50 inregistrari contabile: 350 de lei/luna + TVA

 

      4. Intre 51 si 75 inregistrari contabile/luna

Preturi contabilitate firma intre 51 si 75 inregistrari contabile: 450 de lei/luna + TVA

 

      5. Intre 76 si 100 inregistrari contabile/luna

Preturi contabilitate firma intre 76 si 100 inregistrari contabile: 550 de lei/luna + TVA

 

      6. Intre 101 si 150 inregistrari contabile/luna

Preturi contabilitate firma intre 101 si 150 inregistrari contabile: 600 de lei/luna + TVA

……………………………………………………

De asemenea, preturile pentru contabilitate firma difera in functie de activitatea firmei. Spre exemplu, o firma care efectueaza comert intracomunitar sau import, necesita un onoratiu mai mare deoarece impune o complexitate ridicata si un volum de lucru sporit. 

Un alt element care influenteaza preturile pentru contabilitatea firmei il reprezinta numarul de angajati si numarul de modificari ale relatiilor fata de companie (angajari, demisii, modificari salarii etc.). Cu cat acesta este mai mare cu atat poate aparea un volum de munca la un nivel amplu. 

Preturi P.F.A. ( Persoana Fizica Autorizata) si I.I. (Intreprindere Individuala)Onorariile pentru contabilitate PFA si II se stabilesc raportat la numarul de inregistrari contabile:

 

      1. P.F.A. si I.I. fara activitate

Preturi contabilitate P.F.A. si I.I. fara activitate: 70 de lei/luna + TVA

 

      2. Intre 0 si 10 inregistrari contabile/luna

Preturi contabilitate P.F.A. si I.I. intre 0 si 10 inregistrari contabile: 200 de lei/luna + TVA

 

      3. Intre 11 si 50 inregistrari contabile/luna

Preturi contabilitate P.F.A. si I.I. intre 11 si 50 inregistrari contabile: 300 de lei/luna + TVA

 

      4. Intre 51 si 75 inregistrari contabile/luna

Preturi contabilitate P.F.A. si I.I. intre 51 si 75 inregistrari contabile: 350 de lei/luna + TVA

 

      5. Intre 76 si 100 inregistrari contabile/luna

Preturi contabilitate P.F.A. si I.I. intre 76 si 100 inregistrari contabile: 400 de lei/luna + TVA

 

      6. Intre 101 si 150 inregistrari contabile/luna

Preturi contabilitate P.F.A. si I.I. intre 101 si 150 inregistrari contabile: 500 de lei/luna + TVA

Va trebui sa luati in calcul ca preturile pentru contabilitate P.F.A. si I.I. variaza in funtie de numarul de angajati si de frecventa inregistrarilor legate de inceperea contractelor de munca, inchiderea acestora etc.

Suplimentar, se tine cont si de activitatea firmei. Preturile pentru contabilitate P.F.A. si I.I. pot avea o valoare mai mare daca domeniul in care activati necesita o complexitate mai crescuta si un volum mai mare al documentelor.

Preturi contabilitate firma, in functie de activitatea acesteia

In ceea ce priveste tarifele percepute pentru servicii de contabilitate, trebuie sa stiti ca un lucru important in stabilirea acestora este volumul de munca pe care specialistii vor trebui sa il presteze. Practic, cu cat firma dumneavoastra are mai multa activitate, cu atat costul va creste, in mod absolut normal. Cu toate acestea, oferim tarife foarte competitive atunci cand vorbim despre preturi contabilitate firma.

In cazul in care discutam despre o firma care nu are activitate, adica numarul de inregistrari contabile este 0, asta nu inseamna ca nu e nevoie de servicii de contabilitate. Practic, odata ce aveti o firma, evidenta contabila este o obligatie legala. Preturile ce vor fi prezentate in continuare sunt valabile nu doar pentru Bucuresti, ci pentru toata tara. Revenind la firma fara activitate, pretul pentru contabilitate firma este de 70 lei + TVA / luna, acesta fiind un tarif rezonabil pentru ca declaratiile sa fie depuse la timp de catre o persoana care se ocupa cu asta, iar dumneavoastra sa scapati de aceasta grija in plus.

Urgent Consult pliaza tarifele percepute pe nevoile clientilor, un lucru apreciat si datorita caruia ne mandrim cu clienti numerosi, din toate domeniile de activitate. Asadar, pentru firmele care au intre 0 si 10 inregistrari contabile pe luna, suma este de 250 de lei + TVA lunar (200 de lei + TVA pentru P.F.A. si I.I.). In acest mod va asigurati de corectitudinea datelor, sunteti la zi cu toate documentele si va desfasurati activitatea in mod legal, beneficiind in acelasi timp de sprijinul si consultanta specialistilor.

Continuand cu preturi contabilitate firma in Bucuresti si nu numai, avem o lista pe aceasta pagina pe care merita sa o consultati atunci cand doriti sa incepeti o colaborare de lunga durata care sa va asigure conditii optime de desfasurare a activitatii, fara sa aveti parte de stres din cauza ca nu intelegeti anumite cerinte legale sau ca nu sunteti la zi cu platile la stat sau la furnizori. Preturile ajung pana la 500 de lei + TVA in cazul firmelor cu inregistrari contabile cu un numar intre 101 si 150 pe luna.

Tipuri de companii pentru care va oferim preturi contabilitate firma

Pentru a intelege de ce trebuie sa cunoasteti lista de preturi contabilitate firma, va fi nevoie sa stiti ca pentru a va desfasura activitatea aveti obligatia legala a tinerii evidentei condabilte. Urgent Consult, va ofera serivcii de contabilitate pentru urmatoarele tipuri de firma:

  • Persoana fizica autorizata (P.F.A.);
  • Intreprindere individuala (I.I.);
  • Societate cu raspundere limitata (S.R.L.);
  • Societate cu raspundere limitata debutant (S.R.L.-D.);
  • Societatea pe actiuni (S.A.);
  • Cabinet medical individual (C.M.I.);
  • Fundatie si asociatie non profit (O.N.G.).

Evidenta contabila pentru firme din toate domeniile

Vorbind de experienta, Urgent Consult vine in sprijinul companiilor care activeaza in domenii diverse, iar acest lucru ofera siguranta ca lucrati cu persoane abilitate la preturi contabilitate S.R.L. (si altele) decente. In ceea ce priveste societatile cu raspundere limitata, Urgent Consult bifeaza colaborari in domenii precum magazine online, cabinete medicale, firme SRL de ridesharing etc.

In perioada pandemiei s-au dezvoltat tot mai mult afacerile in mediul online, insa grijile antreprenorilor curajosi s-au inmultit, asta pentru ca acest mediu este oarecum mai necunoscut din cauza legislatiei diferite care se aplica in unele cazuri, dar si cauza regulilor care pot sa fie noi pentru unii. Urgent Consult este la curent cu toate noutatile, astfel ca are capacitatea de a oferi suportul necesar inclusiv administratorilor de firme care au inceput o afacere chiar in perioada pandemiei, atunci cand restrictiile au dat directii diferite mediului de afaceri.

Evidenta contabila este un proces, asa cum s-a mentionat si mai sus, obligatoriu, asa ca e indicat ca atunci cand porniti o afacere sa va ganditi si la acest aspect si sa bugetati sume pentru un departament de contabilitate, fie ca este unul intern, fie ca apelati la serviciile unei firme specializate.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
certificatul fiscal  |  intreprindere individuala  |  Acordul de asociere  |  Acte firma  |  Activare tv   |  Activitatea societatii   |  Activitati contabilitate  |  Actul constitutiv al societatii  |  Agentie imobiliara  |  Agentie servicii  |  Ajutor de stat  |  Apartamente bucuresti  |  Apartamente la bloc  |  Apartamente noi  |  Aporturi capital social  |  Asistenta legala  |  Asociatii si fundatii  |  Asociere in participatiune  |  Cabinet medical  |  Cabinete consultatii medicale  |  Cabinete lucru  |  Calcul salarii contabilitate  |  Capitalul social al firmei  |  Certificat dobandirea cetateniei romane  |  Certificat fiscal   |  Cesiune parti sociale  |  Cesiuni firme  |  Cetatenia romana  |  Cod acces  |  Codul fiscal  |  Colaborare afaceri  |  Consultanta calitate  |  Consultanta auto  |  Consultanta cabinete medicale  |  Consultanta comerciala  |  Consultanta contabila  |  Consultanta contabila si de afaceri  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta gratuita  |  Consultanta imobiliara  |  Consultanta inceperea unei afaceri  |  Consultanta juridica  |  Consultanta leasing  |  Consultanta notariala  |  Consultanta taxe  |  Cont curent  |  Contabila si de afaceri  |  Contabili autorizati  |  Contabilitate, salarizare  |  Contract leasing  |  Contract pe termen lung   |  Contractelor de munca  |  Control fiscal  |  Corespondenta economica  |  Costuri ascunse  |  Datele de identificare   |  Declaratii cont  |  Declaratii pe proprie raspundere  |  Depunere bilant  |  Depunerea actelor registrul comertului  |  Domeniul relatiilor de munca   |  Dreptul de proprietate  |  Durata societatii  |  Echipa de profesionisti  |  Echipa dedicata  |  Evidenta personalului  |  Evidenta concediilor  |  Evidenta concediilor odihna  |  Evidenta contabila  |  Experti contabili  |  Firma contabilitate  |  Firma schimbare certificat inregistrare  |  Firma specializata servicii   |  Firme infiintare  |  Firmele la inceput de drum  |  Flexibilitatea procedurii  |  Frecventa de lucru  |  Furnizori de servicii   |  Identitate companie  |  Identitate firma  |  Import export  |  Impozit chirii  |  Infiintare asociatie  |  Infiintare firme  |  Infiintare fundatie  |  Infiintare puncte lucru  |  Infiintare societate  |  Infiintare societate comerciala  |  Infiintarea de firme,pfa  |  Infiintari firme  |  Inregistrare puncte de lucru   |  Inregistrare sedii secundare  |  Inregistrarea in contabilitate  |  Inregistrari asociatii  |  Inregistrari contabile  |  Intalniri afaceri  |  Intalniri de afaceri  |  Leasing persoane fizice  |  Legislatia in vigoare  |  Legislatia romana  |  Materiale auxiliare  |  Mediul de afaceri  |  Nu are sediul social  |  Numarul de asociati  |  Oameni de afaceri  |  Obiectului de activitate al societatii   |  Onorariul firmei  |  Operatiuni depozitare  |  Operatorii economici   |  Organizare contabilitate  |  Orizontala si verticala  |  Pachet servicii  |  Pachete atractive  |  Pana energie  |  Parti sociale   |  Permisul de sedere  |  Persoana fizice autorizata  |  Persoana juridica   |  Plati taxe  |  Radiere firma  |  Registrul comertului  |  Relatii contractuale   |  Reprezentare control  |  Reprezentare juridica  |  Salarizare personal  |  Schimbare certificat inregistrare  |  Schimbare sediu social  |  Sediul societatii comerciale  |  Sediul social  |  Servicii birou  |  Servicii complete contabilitate  |  Servicii conexe  |  Servicii de contabilitate, salarizare si personal  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii depozitare  |  Servicii import export  |  Servicii leasing  |  Servicii medicale  |  Servicii salarizare  |  Servicii suplimentare  |  Serviciu gratuit  |  Serviciul medical  |  Societate de consultanta  |  Societatile comerciale cu sediul in romania  |  Specimen semnatura  |  Tarife competitive  |  Taxa judiciara timbru  |  Taxe si onorarii   |  Timbru fiscal  |  Tipuri de onorarii  |  Tipuri de pachete  |  Tipuri par  |  Urmatoarele tipuri de servicii  |  Zile lucratoare  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.