Urgent Consult - Contabilitate si infiintari firme, Bucuresti Afisari: 151
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 3
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Armeneasca, Nr. 23, Sector 2, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0771346737
-------------------------
Web: Internet
  email: contact@urgentconsult.ro
  site: urgentconsult.ro
  facebook: UrgentConsult/

 
Preturi infiintare firma  
Detalii  

Pentru a putea intelege ce preturi infiintare firma ar urma sa achitati, va oferim detalii cu privire la etapele pe care le urmam:

       1. Onorariile catre Urgent Consult

Preturile pentru infiintarea firmei pornesc de la 300 de lei + TVA pentru P.F.A. / I.I. si de la 550 de lei + TVA pentru S.R.L. Onorariile noastre sunt accesibile atat pentru Bucuresti, cat si pentru restul localitatilor din Romania. Totusi, in cazul in care doriti sa inlaturati acest cost, va propunem oferta noastra de infiintare gratuita a firmei (fara onorariu, restul taxelor ramanand sa le platiti). Optiunea este valabila la achitarea, in avans pe 3 luni, a serviciilor de contabilitate si nu exista costuri ascunse. Practic, oricum ar fi trebuit sa tineti contabilitatea firmei, iar daca alegeti compania noastra va oferim infiintarea gratuita.

       2. Taxe Registrul Comertului

Aceste taxe pornesc de la 135 de lei + TVA si se achita o singura data. Sunt percepute de catre Registrul Comertului pentru publicarea in Monitorul Oficial.

       3. Imputernicire notariala

Costul pentru aceast serviciu este de aproximativ 200 de lei + TVA, depinzand de birou notarial pe care il alegeti.

       4. Deschiderea unui cont bancar si depunerea capitalului social al firmei

Preturile pentru deschiderea unui cont bancar sunt modice, iar unele banci o fac gratuit. De asemenea, trebuie sa depuneti capitalul social in valoare de minim 1 leu per asociat, pe care ii puteti folosi, imediat dupa infiintarea companiei, pentru a acoperi alte cheltuieli ale firmei.

Preturi infiintare firma fara birocratie

Infiintarea unei firme poate sa insemne foarte multa energie investita, dar si timp. Birocratia nu poate sa fie ocolita, asta deoarece infiintarea unei firme necesita indeplinirea mai multor etape, unele care par complicate la prima vedere – mai ales pentru antreprenorii la inceput de drum care nu s-au confruntat cu astfel de proceduri pana in momentul respectiv.

Legislatia din Romania este uneori perceputa ca fiind dificil de inteles, motiv pentru care unii oameni chiar renunta la deschiderea unei afaceri. Totusi, aceasta nu este o decizie prea inteleapta, mai ales atunci cand aveti posibilitatea de a angaja o firma specializata pentru a se ocupa de absolut tot. Urgent Consult este o companie recunoscuta pe piata care ofera servicii de calitate la preturi corecte.

Cand vine vorba de preturi infiintare firma, ofertele sunt variate pe piata, insa e important sa gasiti acei parteneri pe termen lung care va pot asigura si servicii de contabilitate, precum si servicii conexe. Urgent Consult este recunoscuta ca fiind una dintre firmele de incredere care a ajutat numerosi clienti din diverse domenii incepand de la etape de infiintare a firmei si pana la contabilitate si altele.

La Urgent Consult preturile variaza in functie de necesitati, insa trebuie sa tineti cont de faptul ca ne numaram printre companiile cu onorarii atractive pentru piata din Romania, deoarece ne dorim sa oferim posibilitatea cat mai multor antreprenori si viitori administratori de a beneficia de serviciile noastre de calitate.

In cadrul companiei noastre puteti sa beneficiati inclusiv de posibilitatea de a nu achita onorariul pentru serviciul de infiintare a firmei, daca optati pentru plata in avans a contabilitatatii pe o durata de minim 3 luni de la constituirea formei legale de functionare. Taxa de 135 de lei + TVA ramane in sarcina dumneavoastra.

Astfel, in ceea ce priveste paleta de preturi infiintare firma, indiferent ca vorbim despre preturi infiintare S.R.L. sau alte forme de persoane juridice, nu veti fi nevoiti sa achitati vreun onorariu catre Urgent Consult. Singurele plati vor trebui facute catre institutiile publice pentru a va respcta obligatia de a contribui la stat cu anumite taxe impuse de legislatia Romaniei.

Onorariile Urgent Consult

Preturile infiintarii firmei prin Urgent Consult difera atat in functie de tipul de organizare juridica ales, cat si de numarul si tipul de asociati. De asemenea, se adauga taxa pentru Registrul Comertului de 135 lei + TVA.

1. INFIINTARE S.R.L. – ASOCIAT UNIC

Termen: 4 zile lucratoare

Preturi infiintare firma SRL cu asociat unic: 550 de lei + TVA

2. INFIINTARE S.R.L. -D.

Termen: 4 zile lucratoare

Preturi infiintare firma S.R.L.-D.: 550 de lei + TVA

3. INFIINTARE S.R.L. – 2 SAU MAI MULTI ASOCIATI PERSOANE FIZICE

Termen: 4 zile lucratoare

Preturi infiintare firma SRL cu 2 sau mai multi asociati: incepand de la 600 de lei + TVA

4. INFIINTARE S.R.L. – ASOCIATI PERSOANA FIZICICA + PERSOANA JURIDICA

Termen: 4 zile lucratoare

Preturi infiintare firma SRL cu asociati persoana fizica + persoana juridica: 750 de lei + TVA

5. INFIINTARE S.R.L. – ASOCIAT STRAIN PERSOANA FIZICA

Termen: 4 zile lucratoare

Preturi infiintare firma SRL cu asociat strain persoana fizica: 750 de lei + TVA

6. INFIINTARE S.A.

Termen: variabil, in functie de mai multe conditii

Preturi infiintare firma S.A.: 3000 de lei + TVA

7. INFIINTARE SUCURSALA

Termen: 4 zile lucratoare

Preturi infiintare sucursala firma.: 1400 de lei + TVA

Servicii oferite de Urgent Consult

Paleta de servicii pe care le prestam este una variata, asta deoarece ne dorim sa ne evidentiem prin profesionalism, iar clientii care lucreaza cu noi se bucura de servicii complete. Nu va fi nevoie sa alergati dintr-o parte in alta sau sa tineti legatura cu mai multe firme simultan, asta deoarece Urgent Consult vine in sprijinul dumneavoastra cu urmatoarele servicii:

?   Infiintare firma

?   Infiintare firma gratuit

?   Contabilitate firma

?   Servicii auxiliare pentru firme

Aceste preturii infiintare firma, fie ca este vorba despre preturi infiintare S.R.L. in Bucuresti sau oriunde in tara, incep de la 550 de lei + TVA pentru SRL si de la 300 de lei + TVA pentru PFA daca alegeti Urgent Consult. Desigur, oferta de infiintare firma gratuit ramane valabila cu conditia platii in avans pe o perioada de minim 3 luni pentru serviciile de contabilitate ale companiei si sa achitati taxa pentru Registrul Comertului de 135 de lei + TVA.

Cine se ocupa de infiintarea firmei?

Echipa noastra din Bucuresti este formata exclusiv din profesionisti care au experienta in acest domeniu, in contabilitate si alte servicii auxiliare, asadar puteti sa fiti sigur de faptul ca sunteti pe maini bune atunci cand alegeti Urgent Consult. In plus, beneficiati de preturii infiintare firma competitive, in asa fel incat sa va bucurati de un raport calitate – pret corect si avantajos.

Ne mandrim cu rezultate foarte bune, iar dovada pentru acest lucru o fac sute de firme infiintate, companii care s-au dezvoltat alaturi de noi si pentru care am oferit servicii impecabile de-a lungul timpului.Alaturi de noi veti beneficia de:

  Promptitudine  Profesionalism  Seriozitate  Servicii corecte  Calitate  Consultanta  Eficienta

Sediul nostru se afla in Bucuresti, insa serviciile noastre va stau la dispozitie indiferent unde va aflati, asta deoarece tinem pasul cu tehnologia si intelegem importanta comunicarii in spatiul virtual si nu numai. Oriunde sunteti, puteti sa ne contactati pentru detalii privind preturi infiintare firma, preturi infiintare S.R.L. si alte servicii de care aveti nevoie.

Cat dureaza infiintarea firmei?

Unul dintre principalele avantaje atunci cand alegeti Urgent Consult este faptul ca actionam cu promptitudine la fiecare solicitare in parte, asta deoarece pretuim fiecare minut al clientilor nostri. Stim cat de valoros este timpul, asa ca serviciile de infiintare firma de obicei nu dureaza mai mult de 4 zile lucratoare. Trebuie doar sa ne furnizati toate informatiile in timp util, in asa fel incat echipa noastra sa realizeze toate formalitatile si dumneavoastra sa va puteti incepe activitatea cat mai repede.

Documentele pe care trebuie sa le pregatiti dupa ce ati luat la cunostinta despre preturile avantajoase pentru infiintare firmaDupa ce ati luat la cunostinta preturile pentru infiintare firma, va trebui sa pregatiti documentele necesare. In functie de activitatea dumneavoastra veti alege si tipul de companie pe care sa o inmatriculati. Ulterior convenirii asupra modului de organizare juridica, veti avea nevoie de principalele documente necesare infiintarii firmei: Actul constitutiv al societatii; Cazierul fiscal al fiecaruia dintre asociati si/sau administratori, document valabil 30 de zile de la data emiterii; Contractul de sediu social, de inchiriere sau subinchiriere, de asociere in participatiune, contract de leasing imobiliar, contract de comodat, de uz, uzufruct; Acordul asociatiei de proprietari sau locatari, in cazul in care acesta se impune. Pentru sediile sociale si punctele de lucru din cladiri cu destinatie comerciala (nerezidentiala) acest document nu mai este necesar; Acordul vecinilor (riverani sau, mai exact, cei de pe verticala si orizontala cu spatiul dumneavoastra) - in cazul in care acesta se impune. Pentru sediile sociale si punctele de lucru din cladiri cu destinatie comerciala (nerezidentiala) acest document nu mai este necesar; Copie Carte de Identitate ( C.I.) sau Pasaport ale asociatilor si/sau administratorilor firmei infiintate; Specimen de semnatura al administratorului/administratorilor; Declaratii pe proprie raspundere ale asociatului/asociatilor sau administratorului/administratorilor din care sa reieasa posibilitatea indeplinirii calitatii respective, obligatoriu autentificata.Beneficiati de infiintarea firmei gratuit cu ajutorul Urgent Consult si uitati de preturi pentru infiintare firma

Va oferim servicii de infiintare firma gratuit (fara onorariu, ramanand sa achitati taxa de 135 de lei + TVA pentru Registrul Comertului, acolo unde este cazul) pentru urmatoarele tipuri de forme juridice de organizare:

  • persoana fizica autorizata – PFA;
  • intreprinderea individuala – II;
  • societatea cu raspundere limitata – SRL – se adauga 135 lei + TVA taxa Registrul Comertului;
  • societatea cu raspundere limitata debutant – SRL-D – se adauga 135 lei + TVA taxa Registrul Comertului.

Mai multe detalii despre infiitarea firmei gratuit puteti regasi si pe pagina dedicata acestui serviciu.

De ce sa deschideti o firma?

Acum ca v-am lamurit cu privire la preturi infiintare firma, preturi infiintare S.R.L. si alte forme legale de functionare, dorim sa va impartasim cateva lucruri cu privire la experienta noastra de pana acum. Am reusit sa multumim foarte multi clienti care activeaza in domenii diverse, asa ca am putut observa in mod direct evolutia acestora.

Odata ce deschideti o firma proprie o sa aveti control absolut asupra tuturor operatiunilor din companie si una dintre partile bune va fi cea ca profitul va va apartine. Contractele incheiate cu diversi clienti o sa le puteti negocia direct, asa ca nu trebuie sa va consultati cu sefii sau cu terti. Acest lucru este benefic intr-o societate in care este mai bine sa detii propria firma, iar noi dorim sa va fim alaturi si sa va ajutam sa va dezvoltati.

Timpul este o resursa foarte pretioasa pe care o avem cu totii, asa ca trecerea de la statutul de angajat la cel de administrator al unei firme este un lucru care va acorda mai multa flexibilitate. Si, daca reusiti sa organizati sarcinile cum trebuie, veti castiga si mai mult multe momente pe care sa le folositi in beneficiul dumneavoastra. Un avantaj important este acela ca nu trebuie sa respectati un program fix, aceasta flexibilitate fiind deosebit de atractiva pentru majoritatea antreprenorilor si administratorilor de companii.

 
Galerie foto (2)
[Image #1] [Image #2]
 
certificatul fiscal  |  intreprindere individuala  |  Acordul de asociere  |  Acte firma  |  Activare tv   |  Activitatea societatii   |  Activitati contabilitate  |  Actul constitutiv al societatii  |  Agentie imobiliara  |  Agentie servicii  |  Ajutor de stat  |  Apartamente bucuresti  |  Apartamente la bloc  |  Apartamente noi  |  Aporturi capital social  |  Asistenta legala  |  Asociatii si fundatii  |  Asociere in participatiune  |  Cabinet medical  |  Cabinete consultatii medicale  |  Cabinete lucru  |  Calcul salarii contabilitate  |  Capitalul social al firmei  |  Certificat dobandirea cetateniei romane  |  Certificat fiscal   |  Cesiune parti sociale  |  Cesiuni firme  |  Cetatenia romana  |  Cod acces  |  Codul fiscal  |  Colaborare afaceri  |  Consultanta calitate  |  Consultanta auto  |  Consultanta cabinete medicale  |  Consultanta comerciala  |  Consultanta contabila  |  Consultanta contabila si de afaceri  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta gratuita  |  Consultanta imobiliara  |  Consultanta inceperea unei afaceri  |  Consultanta juridica  |  Consultanta leasing  |  Consultanta notariala  |  Consultanta taxe  |  Cont curent  |  Contabila si de afaceri  |  Contabili autorizati  |  Contabilitate, salarizare  |  Contract leasing  |  Contract pe termen lung   |  Contractelor de munca  |  Control fiscal  |  Corespondenta economica  |  Costuri ascunse  |  Datele de identificare   |  Declaratii cont  |  Declaratii pe proprie raspundere  |  Depunere bilant  |  Depunerea actelor registrul comertului  |  Domeniul relatiilor de munca   |  Dreptul de proprietate  |  Durata societatii  |  Echipa de profesionisti  |  Echipa dedicata  |  Evidenta personalului  |  Evidenta concediilor  |  Evidenta concediilor odihna  |  Evidenta contabila  |  Experti contabili  |  Firma contabilitate  |  Firma schimbare certificat inregistrare  |  Firma specializata servicii   |  Firme infiintare  |  Firmele la inceput de drum  |  Flexibilitatea procedurii  |  Frecventa de lucru  |  Furnizori de servicii   |  Identitate companie  |  Identitate firma  |  Import export  |  Impozit chirii  |  Infiintare asociatie  |  Infiintare firme  |  Infiintare fundatie  |  Infiintare puncte lucru  |  Infiintare societate  |  Infiintare societate comerciala  |  Infiintarea de firme,pfa  |  Infiintari firme  |  Inregistrare puncte de lucru   |  Inregistrare sedii secundare  |  Inregistrarea in contabilitate  |  Inregistrari asociatii  |  Inregistrari contabile  |  Intalniri afaceri  |  Intalniri de afaceri  |  Leasing persoane fizice  |  Legislatia in vigoare  |  Legislatia romana  |  Materiale auxiliare  |  Mediul de afaceri  |  Nu are sediul social  |  Numarul de asociati  |  Oameni de afaceri  |  Obiectului de activitate al societatii   |  Onorariul firmei  |  Operatiuni depozitare  |  Operatorii economici   |  Organizare contabilitate  |  Orizontala si verticala  |  Pachet servicii  |  Pachete atractive  |  Pana energie  |  Parti sociale   |  Permisul de sedere  |  Persoana fizice autorizata  |  Persoana juridica   |  Plati taxe  |  Radiere firma  |  Registrul comertului  |  Relatii contractuale   |  Reprezentare control  |  Reprezentare juridica  |  Salarizare personal  |  Schimbare certificat inregistrare  |  Schimbare sediu social  |  Sediul societatii comerciale  |  Sediul social  |  Servicii birou  |  Servicii complete contabilitate  |  Servicii conexe  |  Servicii de contabilitate, salarizare si personal  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii depozitare  |  Servicii import export  |  Servicii leasing  |  Servicii medicale  |  Servicii salarizare  |  Servicii suplimentare  |  Serviciu gratuit  |  Serviciul medical  |  Societate de consultanta  |  Societatile comerciale cu sediul in romania  |  Specimen semnatura  |  Tarife competitive  |  Taxa judiciara timbru  |  Taxe si onorarii   |  Timbru fiscal  |  Tipuri de onorarii  |  Tipuri de pachete  |  Tipuri par  |  Urmatoarele tipuri de servicii  |  Zile lucratoare  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.