Deoarece peste 75% din vizitatorii care ajung pe un site, ajung acolo datorita motoarelor de cautare. La ora actuala, motoarele de cautare au devenit o parte indispensabila pentru cei ce utilizeaza internetul. Motivele sunt evidente: motoarele de cautare (Yahoo, Google sau MSN) furnizeaza instantaneu rezultate ce corespund necesitatilor utilizatorului. „Search Engine Optimization” (SEO, în română optimizare pentru motoare de căutare) este o subcategorie a marketing-ului online, practică apărută în anul 1990, odată cu apariţia primelor site-uri pe Internet, şi care reprezintă totalitatea tehnicilor prin care un site web este adus la o formă în care este propulsat mai sus în lista de rezultate date de un motor de căutare pentru diverse cuvinte-cheie. Cu timpul, optimizarea unei pagini web a unui site a devenit un serviciu oferit de unele companii şi/sau corporaţii. La începuturile Internetului, motoarele de căutare afişau în urma unei căutari, pagini în a căror descriere se afla cuvântul de cautare. Deoarece webmaster-ii (proprietarii de site-uri) au făcut abuz de acest factor, motoarele de căutare au alcătuit algoritme mult mai complexe, care includ: - Textul cuprins între etichetele şi
- Nume de domeniu
- Elementele HTML
- Etichetele HTML
- Frecvenţa unui cuvânt cheie, atât în pagină cât şi global
- Sinonime ale cuvântului cheie
- Atributele ALT pentru imagini
- Titlul link-urilor
- Numărul total de hyperlink-uri de la şi spre o pagină
- Calitatea site-urilor de la care pleacă link-uri spre o pagină
- Vechimea unui site
Incercam sa va promovam site-ul asa incat afacerea dvs sa fie un succes, aveti incredere in noi si nu veti regreta, daca nu sunteti multumiti va dam banii inapoi. |