Soft de facturare, gestionarea stocurilor şi CRM gratuit Un program de facturare, gestionarea stocurilor şi CRM cu funcţionalitate ridicată, capabil pentru gestionarea facturilor în lei, valută şi de export, cu funcţii financiare, gestionarea stocurilor la un numar nelimitat de depozite si gestionarea informaţiilor de tip CRM (Evenenimente legate de partneri, sarcini pentru angajaţi şi un Calendar comun pentru intreaga societate). Module: Gestiune» Pentru cine îl recomandăm? Programul de facturare Helix.Business îl recomandăm societăţilor care nu au experienţă în domeniul programelor de facturare. Acelor societăţi care îşi doresc un program de facturare simplu, rapid pentru emiterea de note contabile în lei, de export şi import. » Prezentare Programul nostru de facturare acoperă funcţiile aferente vânzărilor interne şi externe în lei şi valută, oferind soluţii societăţilor care au nevoie exclusiv de facturare, dar doresc să emită facturi nu numai în lei ci şi în valută şi facturi de export. Programul nostru de facturare dispune de un centru centralizator unde se regăsesc funcţii financiare, de mişcare şi alte funcţii folositoare. Cu ajutorul programului se pot întocmi facturi care respectă din punct de vedere formal şi de conţinut normele legislative. Programul nostru de facturare înlocuieşte facturierul şi emite facturi aspectuoase şi pretenţioase atât în interiorul ţării cât şi pentru exterior. Pentru gestionarea facturilor cu virament bancar în programul nostru de facturare şi evidenţiere a stocului se regăseşte şi urmărirea achitărilor. Stocuri» Pentru cine îl recomandăm? Programul Helix.Business pentru gestionarea depozitului îl recomandăm societăţilor care doresc să ţină evidenţa mişcării stocurilor şi să îşi gestioneze stocul de mărfuri cu ajutorul unui software de securitate corespunzător zilelor noastre. » Prezentare Programul nostru pentru gestionarea depozitului cuprinde toate funcţiile necesare unei întreprinderi mici pentru gestionarea depozitelor. Pot fi create şi controlate depozite fizice, logice şi virtuale într-un număr opţional. Datorită tehnologiilor moderne programul reprezintă un ansamblu al funcţiilor de depozitare eficiente, uşor de manipulat, care uşurează procedura şi o face mai transparentă. CRM» De ce vi-l recomandăm? CRM (customer relationship management), programul nostru pentru evidenţa electronică a partenerilor şi a procedurilor vă oferă o soluţie completă pentru a putea spori succesul afacerii prin întreţinerea relaţiilor cu partenerii, respectiv pentru a putea parcurge procesele afacerii şi starea acelora. Programul nostru CRM vă ajută la prevenirea pierderii clienţilor sau afacerilor, vă ajută la dobândirea de noi clienţi prin organizarea de campanii şi vă ajută la analizarea (financiară) a activităţilor de marketing. » Avantaje: - Urmărirea proceselor comerciale,
- Bază de informaţii care poate fi conectată la partajarea informaţiilor,
- Sistem sigur pentru manipularea bazei de date,
- Flux potrivit de informaţii în cadrul societăţii,
- Gestionarea inteligentă a contractelor,
- Sistem unic de securitate,
- Utilizare simplă,
- Abordare axată pe evenimente,
- Perspectivă globală asupra funcţionării societăţii,
- Gestionarea organizată a afacerii, transparenţă.
Dacă aveţi nevoie de soluţie completă pentru gestionarea documentelor primare şi a stocurilor şi dacă nu vreţi să pierdeţi clienţi din cauză pierderii de informaţi. |