PayrollExpert Afisari: 85
Categorie: SERVICII DIVERSE >> Diverse Vizitatori: 46
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Transilvaniei, nr. 24, sector 1,
-------------------------
Phone: Telefon
  0769089322; 0740149341
-------------------------
Web: Internet
  email: office@payrollexpert.ro
  site: www.payrollexpert.ro

 
Servicii salarizare  
Detalii  

Payroll Expert ofera servicii de calcul salarial sustinte de specialisti in domeniul relatiilor de munca, calcul salarii si fiscalitate salariala. Capacitatea si competentele noastre va vor ajuta sa administrati mai usor infomatiile despre angajati si sa simplificati intreg procesul de salarizare de la culegerea datelor primare, pana la plata efectiva a salariilor si a taxelor sociale.

Deoarece fiecare afacere are specificul ei, noi va oferim o varietate de optiuni de management care sa se potriveasca nevoilor afacerii dumneavoastra si stilului managerial preferat.

Lista serviciilor cuprinde:

  • verificarea si procesarea pontajului lunar;
  • validarea corectitudinii datelor inscrise in certificatele de concediu medical;
  • validarea datelor inscrise in cererile de concediu de odihna si confirmarea soldului dreptului de concediu de odihna;
  • calcularea indemnizatiei cuvenite pentru concediul de odihna efectuat si a dreptului de concediu de odihna cuvenit si neefectuat pana la data rezilierii contractului individual de munca;
  • calculul indemnizatiilor de concediu medical pentru incapacitate temporara de munca;
  • evidenta elementelor de pontaj pe istoricul fiecarui salariat;
  • calculul bonusurilor salariale nete sau brute, al sporurilor salariale in suma neta/bruta sau procent, al diverselor adaosuri salariale, avantaje in natura, ajutoare sociale etc.;
  • operarea modificarilor referitoare la drepturile de concediu de odihna, sporuri salariale, salarii de incadrare, compensatii, beneficii, retineri, popriri, imputatii, garantii, avansuri salariale;
  • calculul deducerilor anuale cuvenite angajatilor inscrisi in sistemele facultative de pensii;
  • calculul deducerilor anuale cuvenite angajatorilor ce incheie contracte de pensie facultativa pentru angajatii proprii;
  • calculul deducerilor anuale cuvenite angajatilor inscrisi in sistemele de asigurari private de sanatate;
  • intocmirea declaratiilor de salarizare ce stabilesc dreptul la deduceri personale si toate celelalte elemente necesare in calculul salarial (functia de baza, casa de asigurari de sanatate, numarul de persoane aflate in intretinerea salariatului, gradul de handicap);
  • operarea si calcularea drepturilor salariale pentru salariatii ce lucreaza in acord individual/colectiv, acord simplu/progresiv/procentual sau orice alt tip de derivat al salarizarii in acord;
  • generarea statului de plata;
  • generarea centralizatorului de taxe sociale angajat/angajator;
  • generarea, semnarea si transmiterea la ANAF a declaratiei unice D112;
  • generarea si depunerea anexelor declaratiei unice D112;
  • generarea notei contabile de salarii in conformitate cu planul contabil;
  • interogarea bazei de date si realizarea de rapoarte de management standard sau adaptate conform specificatiilor clientului;
  • generarea buletinelor salariale individuale (fluturasi salariali) si transmiterea acestora catre beneficiar, format *.pdf sau printat pe hartie securizata tip pin bancar;
  • transmiterea catre beneficiar a necesarului pentru plata salariilor nete si a comisionului de tragere;
  • generarea fisierului criptat pentru viramentul salariilor individuale;
  • comandarea tichetelor de masa si transmiterea lor catre beneficiar;
  • Generarea rapoartelor statistice privind datele de personal si salarizare atunci cand clientul este inclus in esantionul Comisiei Nationale de Statistica;
  • generarea fiselor fiscale anuale si depunerea acestora la autoritatile de resort.

Pentru companiile cu un proces de salarizare mai complex, specialistii nostri impreuna cu dumneavoastra vor stabili planul de implementare si setul de configurari necesar pentru a acoperi in totalitate nevoile dumneavoastra.

Clientii nostri au posibilitatea de a alege diferite niveluri de externalizare, iar lista serviciilor nu este limitata la cele prezentate aici, aceasta putand fi personalizata in functie de nevoile companiei dumneavoastra.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
Activitati practice  |  Activitati publicitate  |  Adeverinte angajati  |  Administrare personal  |  Administrare resurse umane  |  Administrare salarizare  |  Afaceri de succes  |  Asigurari angajati  |  Asigurari munca  |  Asigurari pentru angajati  |  Asigurari private  |  Asigurari sanatate  |  Asigurari sociale   |  Asigurari sociale de pensii  |  Asigurari sociale de sanatate  |  Auditul dosarelor de personal  |  Casa de pensii   |  Cifra de afaceri   |  Clauze contractuale  |  Companii de servicii profesionale si it  |  Conform contractului  |  Consultanta calitate  |  Consultanta constructii  |  Consultanta de specialitate  |  Consultanta leasing  |  Consultanta organizationala  |  Consultanta permanenta   |  Consultanta recrutare  |  Contracte de baza  |  Contracte individuale de munca  |  Contractelor de munca  |  Date candidat la angajare  |  Decizii modificare suspendare incetare  |  Depunerea declaratiilor salariale   |  Depunerea fiselor fiscale   |  Domeniul juridic  |  Domeniul relatiilor de munca   |  Drepturile persoanelor handicap  |  Echipa specialisti  |  Evaluare a muncii  |  Evaluare personal  |  Evaluare riscuri munca  |  Evidenta date personal  |  Evidenta pontajului  |  Externalizare recrutare personal  |  Formare profesionala  |  Format electronic   |  Furnizori pensii private  |  Gestionarea dosarelor de personal  |  Gestionarea dosarelor personal  |  Inregistrarea contractelor individuale de munca  |  Inspectoratul teritorial de munca  |  Intocmirea actelor aditionale  |  Intocmirea adeverintelor de salariu  |  Intocmirea dosarelor   |  Intocmirea dosarelor personal  |  Intocmirea fiselor fiscale  |  Intocmirea rapoartelor  |  Intocmirea rapoartelor contabile  |  Legislatia muncii  |  Management al sanatatii securitatii  |  Modificare a datelor  |  Modul de administrare  |  Modul salarii  |  Munca si asigurari sociale   |  Munca temporara  |  Necesitatile companiei  |  Numarul angajatilor  |  Organisme autonome asigurari sociale  |  Pensii facultative  |  Pensii private  |  Performanta companiei  |  Piata romaneasca  |  Pontaj angajati  |  Portofoliul nostru   |  Principii in evaluare  |  Recrutare domeniul juridic  |  Recrutare permanenta  |  Recrutare personal   |  Recrutare si selectie  |  Recrutare specialisti resurse umane  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Riscuri profesionale   |  Salarizare personal  |  Sanatate securitate ocupationale  |  Selectie personal  |  Servicii resurse umane  |  Servicii de evaluare  |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de publicitate  |  Servicii de recrutare si selectie de personal  |  Servicii de salarizare  |  Servicii externalizare personal  |  Servicii externalizare salarizare  |  Servicii leasing  |  Servicii masa  |  Servicii salarizare  |  Sisteme management  |  Sisteme sanatate  |  Sisteme securitate  |  Sistemul asigurari sociale sanatate  |  Situatii conflictuale negocieri  |  Stilul de viata  |  Teste atentie  |  Verificarea angajatilor  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.