PayrollExpert Afisari: 85
Categorie: SERVICII DIVERSE >> Diverse Vizitatori: 46
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Transilvaniei, nr. 24, sector 1,
-------------------------
Phone: Telefon
  0769089322; 0740149341
-------------------------
Web: Internet
  email: office@payrollexpert.ro
  site: www.payrollexpert.ro

 
Evaluare individuala  
Detalii  

PayrollExpert va ofera posibilitatea de a va cunoaste angajatii prin crearea unui profil personalizat al „angajatului ideal". Folosim teste standardizate, validate pe populatia din Romania, tinand cont de particularitatile sociale si nevoile reale ale clientilor nostri. Va recomandam acest tip de evaluare pentru personalul existent sau pentru candidatii pe un anumit post in compania dumneavoastra.

In cadrul procesului de evaluare, realizam profilul personal, pe baza celor cinci dimensiuni evaluate; identificarea caracteristicilor psihologice, cu avantaje si riscuri in functie de pozitionarea pe scalele DECAS, conform rezultatelor obtinute prin teste; aspecte generale legate de orientarea in viata si in societate; aspecte emotionale si aspecte legate de relatiile socio-profesionale: preferinte comportamentale si de socializare, sentimentele dominante, reactia la situatii conflictuale si stres; aspecte legate de stilul de lucru (stilul cognitiv, atitudinea fata de munca, tipul de implicare in activitati diverse, tipul caracterial); aspecte legate de competentele profesionale (esentiale, importante, utile).

Evaluarea climatului organizational

Acest tip de evaluare prezinta o imagine reala a personalitatii companiei, pe baza perceptiilor angajatilor dumneavoastra raportat la procesele si componentele organizationale (valori, atitudini, perceptii si opinii colective).

Procesul de evaluare a climatului organizational implica analiza a 14 factori evaluati, conform celor 4 zone ale climatului organizational (eficient, functional, critic si disfunctional); analizele comparative pentru fiecare departament/divizie/punct de lucru, pozitie ierarhica, vechime in companie, nivel de performanta etc., pentru a identifica problemele si oportunitatile de dezvoltare a organizatiei; analiza perceptiilor angajatilor si sugestiile cu privire la calitatea vietii si a angajarii in cadrul companiei/institutiei.

Folosim "Sistem ECO", creat special pentru a analiza factorii/conditiile pentru imbunatatirea coeziunii, fapt ce va aduce progres si eficienta in companie. Aceasta evaluare este diferita de cea individuala. Daca evaluarea individuala incearca sa contureze personalitatea angajatului (facand previziuni cu privire la comportamentul sau viitor in cadrul companiei), evaluarea climatului organizational identifica „starea companiei" (opiniile angajatilor, temerile, asteptarile sau satisfactia lor).

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
Activitati practice  |  Activitati publicitate  |  Adeverinte angajati  |  Administrare personal  |  Administrare resurse umane  |  Administrare salarizare  |  Afaceri de succes  |  Asigurari angajati  |  Asigurari munca  |  Asigurari pentru angajati  |  Asigurari private  |  Asigurari sanatate  |  Asigurari sociale   |  Asigurari sociale de pensii  |  Asigurari sociale de sanatate  |  Auditul dosarelor de personal  |  Casa de pensii   |  Cifra de afaceri   |  Clauze contractuale  |  Companii de servicii profesionale si it  |  Conform contractului  |  Consultanta calitate  |  Consultanta constructii  |  Consultanta de specialitate  |  Consultanta leasing  |  Consultanta organizationala  |  Consultanta permanenta   |  Consultanta recrutare  |  Contracte de baza  |  Contracte individuale de munca  |  Contractelor de munca  |  Date candidat la angajare  |  Decizii modificare suspendare incetare  |  Depunerea declaratiilor salariale   |  Depunerea fiselor fiscale   |  Domeniul juridic  |  Domeniul relatiilor de munca   |  Drepturile persoanelor handicap  |  Echipa specialisti  |  Evaluare a muncii  |  Evaluare personal  |  Evaluare riscuri munca  |  Evidenta date personal  |  Evidenta pontajului  |  Externalizare recrutare personal  |  Formare profesionala  |  Format electronic   |  Furnizori pensii private  |  Gestionarea dosarelor de personal  |  Gestionarea dosarelor personal  |  Inregistrarea contractelor individuale de munca  |  Inspectoratul teritorial de munca  |  Intocmirea actelor aditionale  |  Intocmirea adeverintelor de salariu  |  Intocmirea dosarelor   |  Intocmirea dosarelor personal  |  Intocmirea fiselor fiscale  |  Intocmirea rapoartelor  |  Intocmirea rapoartelor contabile  |  Legislatia muncii  |  Management al sanatatii securitatii  |  Modificare a datelor  |  Modul de administrare  |  Modul salarii  |  Munca si asigurari sociale   |  Munca temporara  |  Necesitatile companiei  |  Numarul angajatilor  |  Organisme autonome asigurari sociale  |  Pensii facultative  |  Pensii private  |  Performanta companiei  |  Piata romaneasca  |  Pontaj angajati  |  Portofoliul nostru   |  Principii in evaluare  |  Recrutare domeniul juridic  |  Recrutare permanenta  |  Recrutare personal   |  Recrutare si selectie  |  Recrutare specialisti resurse umane  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Riscuri profesionale   |  Salarizare personal  |  Sanatate securitate ocupationale  |  Selectie personal  |  Servicii resurse umane  |  Servicii de evaluare  |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de publicitate  |  Servicii de recrutare si selectie de personal  |  Servicii de salarizare  |  Servicii externalizare personal  |  Servicii externalizare salarizare  |  Servicii leasing  |  Servicii masa  |  Servicii salarizare  |  Sisteme management  |  Sisteme sanatate  |  Sisteme securitate  |  Sistemul asigurari sociale sanatate  |  Situatii conflictuale negocieri  |  Stilul de viata  |  Teste atentie  |  Verificarea angajatilor  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.