Rampele de egalizare sunt folosite pentru a compensa diferenta de înaltime între platforma camionului si podeaua depozitului. Mutarea înainte si înapoi pe platforma direct in camion, usureaza încarcarea si descarcarea. Rampele de egalizare pot fi folosite pentru camioane echipate cu platforma de descarcare hidraulica. Placa frontala, avand o lungime de 400 mm, este in contact cu platforma vehicolului pe o lungime de 250 mm, in cazul utilizarii unor tampoane de cauciuc cu grosime de 100 mm. Cursa efectiva a platformei egalizatorului este de 740mm deasupra nivelului rampei si 320mm sub nivelul rampei. Rampele de egalizare sunt proiectate pentru o sarcina dinamica de 6 pâna la 10 tone. - Platforma consta într-o tabla superioara striata tip lacrima cu o grosime de 6/8mm cu un set de profile laminate si cadre laterale de protectie.
- Limba de tabla striata tip lacrima de 13/15mm grosime.
- Limba este pliata si frezata la extremitate pentru a se ajusta camionului si pentru a usura trecerea lizelor.
- Oprire de urgenta activata printr-un întrerupator sau prin lipsa tensiunii.
- Valva de siguranta anti-cadere înauntrul cilindrului hidraulic.
- Cadre fixe si mobile laterale ce executa functia de protectie a picioarelor.
- Platforma cu suprafata superioara striata tip lacrima antiderapanta.
- Semnalizare de siguranta cu ajutorul adezivilor în partile mobile.
- Sistem de constructie cu balamale plane cu auto- curatare efectuate cu laser în otel ST-52 pentru o aliniere si rezistenta perfecta. În plus, proiectarea sa evita dereglarea partilor dinamice ale rampei din cauza unor probleme de murdarie.
- Grupul hidraulic este alcatuit din: motor electric de 1,0 CV, pompa hidraulica cu un debit de 5 l/m si rezervor de 7 litri cu vizor al nivelului de ulei, valva electrica de siguranta, un cilindru de ridicare cu tija de Ø50mm, cilindru cu limba cu tija de Ø30mm si furtunuri hidraulice.
- Valva de siguranta anti-cadere din interiorul cilindrului hidraulic este conceputa sa se blocheze în cazul în care camionul se îndeparteaza pe neasteptate, împiedicând caderea brusca atât a modulului, cât si a oricarui element existent pe suprafata sa (operator, liza, etc.).
Finisaje -
Otel carbon scufundat într-o baie de zinc la o temperatura ridicata. Materialul ce urmeaza a fi tratat este spalat si degresat în prealabil, imersie în baie de acid pentru curatare în profunzime a impuritatilor si potentare a reactivitatii otelului negru si ulterior imersie în baie de zinc lichid la aproximativ 450ºC, obtinând o aderenta chimica a zincului pe otel. Se obtine o acoperire omogena pe toata suprafata materialului, o excelenta rezistenta la coroziune si la agentii de mediu. -
Datorita cerintelor specifice variate ale clientilor si elementelor constructive, se poate oferi o gama larga de posibilitati de montaj, cum ar fi cadru suspendat, cadru de otel, (cutii locas) elemente prefabricate din beton, structura suport metalica, docuri complete, independente incluzând varianta ISO. Prin alegerea corecta a egalizatorului de rampa se pot face reduceri considerabile ale costurilor. La cerere sunt disponibile desene detaliate ale diferitelor solutii de montaj. - SPECIFICATII TEHNICE
- OPTIUNI
- Standarde: CE & TÜV/GS / EN 1398;
- Capacitate (EN 1398): EN 1398) 40 kN;
- Inaltime constructiva: 600 mm;
- Lungime placa frontala: 400 mm;
- Motor: 0,75 kW;
- Alimentare: 400 V;
- Tensiune comanda: 24 V DC;
- Clasa de protectie: IP 65;
- Presiune lucrativa: ca. 50 bar;
- Diametru cilindru principal: 90 mm;
- Diamentru placa frontala: 55 mm;
- Temperaturi: -30gr C : 50gr C;
|