Servicii incluse: • bilet avion Cluj – Mallorca - Cluj si retur cu compania Wizzair; • taxele de aeroport si un bagaj de cala de 32 kg/pers • transfer aeroport – hotel – aeroport cu insotitor roman • 7 nopti cazare la unul din hotelurile din oferta (4*) • pensiune completa (¼ l apa si ¼ l vin incluse) • excursie de o zi in Palma de Mallorca si Inca • asistenta turistica in limba romana pe toata durata sejurului. Nu sunt incluse: • asigurare medicala • alte servicii decat cele mentionate. Orar informativ de zbor (ore locale): CLUJ 05:45 – PALMA DE MALLORCA 07:55 PALMA DE MALLORCA 08:35 – CLUJ 12:30 Conditii de inscriere / anulare / penalizari: • avans minim necesar la inscriere : 220 euro/pers, iar plata integrala cu 21 de zile inaintea inceperii sejurului. • anularea pachetului cu mai mult de 50 zile inainte de plecare: penalizare 70 EURO/ persoana • anularea pachetului intre 50 si 35 zile inaintea inceperii sejurului: penalizare 220 EURO/ persoan • anularea pachetului intre 34 si 8 zile inaintea inceperii sejurului: penalizare 320 EURO/ persoana • anularea pachetului cu mai putin de 8 zile inainte de plecare: penalizare 100% Conditii de participare: • Inscrierea se face pe baza cartii de identitate. • Numele hotelului va fi comunicat in momentul confirmarii in limita posibilitatilor sua in momentul primirii actelor (cel mai tarziu cu 3 zile inainte de plecare). • Tarifele pentru copil sunt valabile pentru cazare in camera cu 2 adulti. • Zborurile sunt efectuate cu compania low cost Wizzair. • Ziua de intrare este sambata. • Documente necesare calatoriei: pasaport valabil cel putin 6 luni de la data intoarcerii in tara sau carte de identitate valabila. • Agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu. • Clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita de autoritatile de resort din Spania. • Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptia hotelului. • Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare (minibar/frigider, seif, prosoape la plaja, aer conditionat etc.); in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor. |