GRAPHOTEK EXPRES Afisari: 190
Categorie: SERVICII DIVERSE >> Productie publicitara (obiecte si servicii) Vizitatori: 95
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. V. Alecsandri, nr. 2, bl. R/24, Tecuci, judetul Galati
-------------------------
Phone: Telefon
  0236812144; 0723530193
-------------------------
Web: Internet
  email: graphotekexpres@yahoo.com
  site: www.graphotekexpres.ro

 
Cercetare & Strategie  
Detalii  

Cercetare

Conturarea unui brand, începe cu cercetarea strategică a pieţei, a consumatorilor, a produselor şi a concurenţei. Analiza pieţei, a tendinţelor, a obiceiurilor de consum a publicului ţintă şi a nevoilor acestora, a brandurilor concurente şi a strategiilor specifice lor sunt elemente necesare identificării punctelor forte şi prezentării acestora într-un mod cât mai avantajos pentru organizaţie, a punctelor slabe şi a cosmetizării acestora, a oportunităţilor ce trebuie fructificate şi a riscurilor ce trebuie evitate. Cercetarea înseamnă înţelegerea pieţei ţintă.

Poziţionare

La momentul actual, esenţa marketingului este poziţionarea. Într-o societate dominată de o comunicare exagerată, soluţia unei organizaţii care doreşte să se impună pe piaţă este poziţionarea. A te poziţiona înseamnă a ocupa un loc în mintea consumatorului. Nimic altceva nu mai contează. Nu contează că produsul sau serviciul tău este cel mai bun pe piaţă, ci contează ca produsul să fie perceput de către publicul ţintă ca fiind cel mai bun.

„Poziţionarea nu se referă la ce faceţi dumneavoastră cu un produs. Poziţionarea se referă la ce faceţi cu mintea potenţialului client.” (Ries si Trout, 1993)

Ştim că pozitionarea este esenţială pentru succesul unui brand, de aceea ne concentrăm întreaga energie pentru a transmite mesajele dorite şi a vă poziţiona corespunzător produsul şi organizaţia.

Strategie

  • evaluarea identităţii existente şi cercetarea comparativă a competiţiei de pe aceeaşi piaţă
  • recomandări pentru redesign-ul identităţii existente
  • formularea strategiei pentru dezvoltarea unei noi identităţi corporative
  • strategii de marketing şi promovare
 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
autocolante  |  Afise prezentare  |  Afise publicitare  |  Agende personalizate  |  Agentii productie publicitara  |  Analiza pietei  |  Articole personalizate  |  Bannere mesh  |  Bannere publicitare  |  Branding design  |  Brosare  |  Calendare personalizate  |  Calendare pliante  |  Campanii promotionale  |  Campanii publicitare  |  Carton duplex  |  Carton ondulat  |  Cataloage personalizate  |  Cataloage prezentare  |  Cercetare marketing  |  Coli antet  |  Creatie publicitara  |  Cutii carton  |  Cutii carton ondulat  |  Cutii duplex  |  Design pliante  |  Editare carte  |  Flyere pliante postere  |  Identitate corporativa  |  Identitate firma  |  Identitate logo  |  Identitate marca  |  Identitate vizuala  |  Inscriptionari autocolant  |  Litere volumetrice  |  Mape personalizate  |  Mape prezentare  |  Marketing produse  |  Materiale publicitare  |  Obiecte personalizate  |  Panouri publicitare  |  Plicuri personalizate  |  Printuri de mari dimensiuni  |  Printuri mari dimensiuni  |  Printuri outdoor  |  Productie carte  |  Productie outdoor  |  Productie publicitara  |  Productie serie mica  |  Produse papetarie  |  Proiecte de marketing si comunicare   |  Servicii comunicare  |  Servicii promotionale  |  Solutii dedicate  |  Stampile lemn  |  Strategii comunicare  |  Strategii marketing  |  Uniforme personalizate  |  Uniforme personalizate sigla  |  Ziare si reviste  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola: