Primul pas este optimizarea onsite / SEO. Aceasta presupune doar interventii ( corectii / completari) asupra codului paginii. Sunt circa 100 de criterii pe care orice pagina trebuie sa le respecte. Sunt zeci / sute de softuri care fac diverse analize, cum exista tot atatea siteuri pentru analize online . Noi va recomandam urmatoarele : - Qualidator care testeaza siteul complet dar si fiecare pagina separat. Are si o clasare a site-urilor pe tari , foarte utila pentru cei care vor sa se “inspire”
- Pingdom care testeaza viteza de incarcare a paginii ( acesta este unul din cele 100 de criterii mai sus amintite)
- W3C care testeaza erorile din codul ( html si css) paginii . Acesta este unul din cele mai importante criterii de optimizare on site amintite mai sus. Cei care au alte pareri sa vina pe blog unde vom diseca acest aspect.
Aceasta optimizare onsite – SEO – presupune printre altele corectarea structurii siteului, a denumirii paginilor, a titlurilor descrierilor si cuvintelor cheie, a link-urilor interne, etc E nevoie de construirea unui sitemap si trimiterea la Google, Yahoo, Bing si altii, de configurari .htaccess si robots.txt, de generare de favico, ascreen si a paginii de erori 404.shtml, samd Desi se poate forta terminarea acestei optimizari intr-o luna , recomandarea noastra este sa se faca cu o viteza mai lenta si sa se realizeze in 4 pana la 6 luni. Costurile variaza de la site la site si depind de analizele de mai sus dar si de modul in care a fost realizat siteul ( html,php, joomla, oscommerce, wordpress, etc ) Cel mai important e ca aceasta optimizare urca global site-ul in cautarile pe motoare de cautare pentru un numar de peste 100 de termeni de cautare . In aceasta faza sunt necesare, dar nu importante si obligatorii definirea de cuvinte cheie. Din experienta putem spune ca doar prin SEO se poate ajunge in top 10 Google pentru expresii cautate de mai putin de 20.000 de ori / luna. Puteti verifica oricate expresii ( numarul de cautari lunare) pe pagina Google adwords. Retineti – SEO urca global siteul pentru foarte multi termeni de cautare . In viitor mai e nevoie de mici verificari , dar , in principiu costurile totale pentru SEO sund doar cele initiale . E o mare greseala sa va apucati de marketing, socializare fara sa aveti complet si corect optimizarea onsite terminata. E ca si cum ti-ai face reclama la un magazin murdar, urat , cu marfa prost expusa , fara preturi afisate etc. |