Obiective> dezinhibarea psiho-fizică a cursanÅ£ilor> îmbunătăţirea abilităţilor de comunicare> formarea grupului> crearea unei psihologii ludice de grup> dezvoltarea aptitudinilor de bază necesare interpretării caracterelor dramatice> elaborarea unui limbaj scenic non-verbal > autocunoaÅŸtera, dobândirea de aptitudini comunicaÅ£ionale> expresivitate corporală ÅŸi vocală> conÅŸtientizarea mecanismului psihologic al creaÅ£iei actoriceÅŸti> stăpânirea tuturor ustensilelor de expresie actoricească până la cuvânt> capacitatea de a elabora noi ideograme ÅŸi acÅ£iuni scenice bazate pe vectori contrari> dobândirea capacităţii de a crea în public ConÅ£inut> antrenamente ÅŸi exerciÅ£ii psiho-fizice pentru dezvoltarea: atenÅ£iei distributive ÅŸi concentrării, memoriei , nivelului energetic, conÅŸtiinÅ£ei corporale, imaginaÅ£iei, simÅ£ului ritmic interior ÅŸi exterior. Tehnici de relaxare. ExerciÅ£ii de relaÅ£ie cu partenerul ÅŸi publicul. Jocuri teatrale> exerciÅ£ii de relaxare, dezinhibare, team building. Jocuri teatrale. Diferitele tehnici de relaxare, joc/joacă, ludic, blocaj psihic, autocunoaÅŸtere, încredere, tensiune musculară, training autogen, relaxare activă, team-building, acum ÅŸi aici> exerciÅ£ii de observare, de focalizare, de dirijare a atenÅ£iei, de concentrare ÅŸi de atenÅ£ie distributivă> explorarea relaÅ£iei concentrare – relaxare> exerciÅ£ii de dezvoltare a diferitelor tipuri de memorie. Elaborarea propriului sistem de memorare. Explorarea relaÅ£iei memorie –inteligenţă scenică: inteligenţă scenică, memorie vizuală, memorie auditivă, memorie tactilă, memoria corpului, memoria de scurtă durată, memoria viitorului, memoria afectivă> exerciÅ£ii de conÅŸtientizare a mecanismului miÅŸcării corporale. Studiu de mers în ritmuri ÅŸi cu centre diferite. Gestul ÅŸi calităţile sale. Experimentarea diferitelor nivele energetice: centrul de lucru, plexul solar, energia, gestul, Gestul Plastic, Gestul Psihologic, detaliul, corporalitatea, conÅŸtientizarea formei corporale, expresia corporală, vectori contrari, tempo, ritm interior ÅŸi exterior, staccatto, legatto, repetiÅ£ia, impulsul, motivaÅ£ia, iradierea> experimentarea spaÅ£ialităţii corpului uman. ExerciÅ£ii pentru orientarea spaÅ£ială. PercepÅ£ia spaÅ£iului > exerciÅ£ii pentru dezvoltarea imaginaÅ£iei. Explorarea corporalităţii ca sursă de imaginaÅ£ie. ExerciÅ£ii de metamorfozare în plante ÅŸi animale. Studiul regresiei în regnul animal> exerciÅ£ii de corporalitate cu expresie sonoră. RelaÅ£ia corp-sunet. Crearea de spaÅ£ii cu ajutorul sunetelor. Studii de gesturi sonore> exerciÅ£ii de comunicare non-verbală cu partenerul: empatie, comunicare, relaÅ£ionare, a da – a lua, tactici comportamentale, scop. |