Orice companie care doreste sa comunice publicurilor – tinta are nevoie de o strategie de PR si comunicare de marketing bine structurata. De ce? Din cel putin doua motive:1. O buna strategie de PR este esentiala pentru dezvoltarea unei afaceri, prin cresterea nivelului de notorietate a companiei si produselor sau serviciilor acesteia.2. Strategia de PR si comunicare de marketing este primul pas in construirea unor instrumente de comunicare eficiente. In lipsa acestei strategii, actiunile de comunicare nu sunt unitare si coerente, ele transmitand mesaje eterogene sau chiar contradictorii.Specialistii Fore Communication va pot ajuta in creionarea unei strategii de PR si comunicare de marketing adaptata firmei dumneavoastra, prin analiza si integrarea intr-un plan coerent a urmatoarelor elementele esentiale: - publicuri tinta / target
- profil publicuri tinta / target
- obiective PR si comunicare de marketing
- mix de canale de comunicare
- mesaje - cheie
- planificare actiuni de PR si marketing
- bugetare
- dezvoltare instrumente de comunicare (articole, comunicate de presa, prezenta social media, lansari, conferinte de presa etc.)
- evaluare
|