Alege eficient un nume de produs sau serviciu pentru succesul companiei tale! Alegerea unui nume de produs este o foarte importanta parte a unui proces de pozitionare si branding! Numele de produs va fi intotdeauna asociat cu compania si serviciile sale! Asigura succesul produselor sau serviciilor tale! Asigura-le unicitatea si memorabilitatea! Atunci cand iei decizia de a lansa un produs sau serviciu, acela trebuie sa poarte un nume. Ce vei alege? Este oare o idee buna sa poarte numele companiei? Daca ulterior vei alege sa comercializezi un numar mai mare de produse? Sau daca numele nu este in totalitate potrivit? Numele poate reprezenta jumatate din identitatea unui produs in mintea consumatorului tocmai pentru ca reprezinta un element atat de important din procesul de pozitionare. Numele de produs acumuleaza, in timp, foarte multa valoare. El este un element verbal de identitate si o parte esentiala a marcii comerciale asociate a unui brand. De cele mai multe ori, valoarea numelui de produs este aproape egala cu valoarea brandului tocmai pentru numele devine cel mai important element de identificare. Fara acest nume, produsul nu mai este identificat corect, confuzia consumatorilor fiind inevitabila. Schimbarea numelui de produs dupa o perioada de timp duce cu siguranta la o pierdere considerabila a valorii si notorietatii brandului, o valoare castigata in timp si prin foarte mult efort. De aceea este foarte important ca numele sa ramana intotdeauna acealasi. Asadar, alegerea initiala este extrem de importanta pentru ca trebui sa avem in vedere si viitorul produsului sau serviciului respectiv. Asadar, cum alegi numele produsului sau serviciului tau? Echipa Fozo.ro este aici pentru a te ajuta. Noi iti putem oferi cele mai bune solutii pentru a alege numele de produs astfel incat sa poti oferi produsului tau o unica, puternic diferntiata de competitie, insa una potrivita pentru domeniul sau. In continuare, iti prezentam cateva dintre povestile nostre de succes. |