Pentru orice organizatie care este finantata sau gestioneaza bani publici, achizitia reprezinta unul dintre elementele cele mai vulnerabile. Pentru a depasi aceste probleme este nevoie de un profesionist, care, impreuna cu trainerii nostri, va reusi sa obtina la finalul cursului competente/ abilitati specifice cu privire la: 1. Domeniile de aplicare 2. Planificarea procedurii de achizitii publice 3. Reguli de estimare a valorii contractului de achizitie publica 4. Reguli de elaborare a documentatiei de atribuire 5. Reguli de participare la procedura de atribuire 6. Publicitatea anunturilor de intentie 7. Anuntul de participare 8. Anuntul de atribuire 9. Cunoasterea aprofundata a tipurilor de licitatii10. Atribuirea contractului de achizitii publice11. Anularea procedurii de achizitie publica. Cursul este bazat pe educatie non-formala, dinamic, cu caracter aplicativ si vizeaza intregul ansamblu de procese pe care le presupune o achizitie publica pana la finalizarea sa. La aceasta se adauga si o corelare a ultimelor noutati in materia legislatiei achizitiilor publice. La finalul cursului, absolvenţii vor deveni Experti achizitii publice certificaţi conform ocupaţiei din COR – cod 241940 prin obtinerea certificatului de absolvire si a suplimentului descriptiv aferent. Cui se adreseaza cursul? - Managerilor de institutii publice sau care gestioneaza bani publici ;
- Personalului din departamentele de aprovizionare-achizitii-logistica, financiar, investitii, juridic si tehnic;
- Personalului de conducere si executie din entitati cu atributii in domeniu ;
- Persoanelor dornice sa isi imbunatateasca activitatea, indiferent de domeniu, prin acumularea de cunostinte si dobandirea de abilitati care sa le permita o mai buna planificare, organizare, implementare si monitorizare a activitatii .
|