-
Întocmirea listelor lunare de plată;
-
Încasarea, în locuri specifice, a cotelor de contribuţie a proprietarilor la cheltuielile curente ale asociaţiei de proprietari;
-
Cont bancar pentru plata întreţinerii
-
Efectuarea plăţilor şi încasărilor veniturilor;
-
Sesizarea Comitetului Executiv în vederea somării restanţierilor şi aplicarea procedurii de recuperare a restanţelor, cu penalizările aferente;
-
Calcularea şi încasarea penalizărilor conform sistemului aprobat de Adunarea Generală;
-
Actualizarea, dacă este cazul, cu avizul comitetului executiv, a fondului de rulment;
-
Întocmirea şi păstrarea evidenţelor contabile şi a registrelor asociaţiei de proprietari specifice managementului financiar;
-
Prezentarea, la solicitarea Comitetutui Executiv sau a Comisiei de Cenzori a rapoartelor sau a documentelor necesare unor verificări financiar-contabile a Asociaţiei de Proprietari;
-
Verificarea sau avizarea, dacă este cazul, a indexului contoarelor de reţea aferente mai multor Asociaţii de Proprietari;
-
Controlul facturării corecte a consumurilor în funcţie de indexul contoarelor de bloc sau al contoarelor individuale, dacă acestea există, conform prevederilor legale, şi în funcţie de normele metodologice de repartizare a consumurilor, acolo unde nu există contorizare la nivel de Asociaţie de Proprietari; Dacă toţi proprietarii sunt abonaţi individuali ai furnizorilor de servicii, administratorul nu răspunde de modul de facturare a consumurilor sau de achitarea facturilor, decât în condiţiile existenţei unui contract între Asociaţia de Proprietari şi furnizorul respectiv;
-
Verificarea existenţei contractelor între persoanele juridice, membre ale Asociaţiei de Proprietari şi furnizorii de servicii (apă, gaze, energie electrică şi termică, salubrizare etc.);
-
Respectarea altor prevederi privind modul de exercitare a managementului financiar;
-
Citirea trimestrială a contoarelor individuale de apartament.(apometre), dacă este solicitată
-
Citirea / transmiterea indexului enel
-
Verificarea hidroforului
-
Disponibilitate 24/24 în situaţii de urgenţă (avarie energie electrică, avarie apă, avarie lift etc.)
-
Service pentru interfonul scării (se achită separat în funcţie de complexitatea lucrării)
-
Instalator când este nevoie (se achită separat în funcţie de complexitatea lucrării)
-
Electrician pentru casa scării (se achită separat în funcţie de complexitatea lucrării)
-
Alte sarcini hotărâte prin contractul de administrare;