Prin existenta noastra pe piata nu dorim sa rezolvam o problema de supravietuire, ci sa marcam continuu o evolutie ascendenta. De aici ideea de baza a politicii noastre în domeniul calitatii:Noi nu încercam sa transformam dorintele clientului în realitate, noi le depasim! Politica în domeniul calitatii RVR TAXI este exprimata astfel: RVR TAXI este o companie a calitatii. Calitatea si imaginea organizatiei noastre este pentru noi principiul de baza în afaceri, ea înseamna furnizarea de produse si servicii care sa satisfaca pe deplin cerintele specificate si implicite. Îmbunatatirea calitatii este responsabilitatea fiecarui angajat al RVR TAXI. Prioritatile noastre pentru atingerea acestei politici sunt: - satisfactia clientilor;
- maximizare eficientei activitatilor interne;
- calitatea produselor si serviciilor noastre sa nu fie un rezultat întâmplator ci unul obtinut prin perseverenta, competenta si pasiune.
Pentru îndeplinirea acestor deziderate, fiecare salariat al RVR TAXI trebuie sa fie pe deplin constient de responsabilitatea personala fata de calitatea serviciilor oferite, criteriul fundamental fiind cel al valorii proprii adaugate. Pentru asigurarea continuitatii functionarii si perfectionarii sistemului de management al calitatii, tuturor angajatilor le revine obligatia de serviciu de a-si însusi si a aplica fara nici o derogare prevederile documentelor sistemului de management al calitatii si de a transpune în viata principiul nostru în afaceri care pozitioneaza clientul în centrul atentiei tuturor activitatilor |