Cercetari de Marketing si Analiza. De cele mai multe ori aspectele ce sunt luate in considerare in stabilirea unei strategii sunt intuitia si vocea interioara. Noi nu credem in marketingul dupa ureche, considerand astfel ca prim pas obligatoriu, cercetarea de marketing, in conceperea si dezvoltarea oricarei strategii de succes. Garantia succesului si a rezultatelor eficiente vin odata cu metodele cercetarilor de marketing, cantitative (chestionar, interviuri, sondaje telefonice sau online) si calitative (focus group). Calitatea este un factor foarte important pentru NTGen, insemnand dorinta de depasire a cerintelor si standardelor de calitate privind aspectele operationale. Serviciile oferite de catre NTGen sunt analizate in amanunt si pre-testate de catre echipa noastra pentru a asigura o calitate superioara a serviciului oferit (cercetare de marketing, analiza, sondaje, chestionare, etc.). Cercetarea de marketing reprezinta colectarea datelor prin metodele sondaje, chestionare, focus grup, etc. si analiza acestora. Echipa NTGen analizeaza atent rapoartele privind analiza acestora. Suntem siguri cand spunem ca nicaieri in lume nu exista doua afaceri identice, fiecare afacere avand propria sa complexitate. Abordarea noastra Facem lucrurile ca la carte, nu ne abatem de la niciun detaliu al unei cercetari de marketing, dorind sa crestem calitatea serviciilor noastre. Echipa noastra va analiza in amanunt produsele si serviciile pe care compania dumneavoastra le ofera, stabilind ulterior obiectivele si publicul tinta pentru ca in urma cercetarii sa se obtina informatii concrete. Raportul final, intocmit cu ajutorul informatiilor culese, va fi bine structurat si va ajuta compania in luarea viitoarelor decizii privind strategiile de piata. Cercetarile de Marketing sunt eficiente in stabilirea comportamentului consumatorului, dar nu numai, iar rezultatele pot fi folosite pe termen lung. Contactati-ne acum pentru a afla cum va putem ajuta. Cercetari de marketing, chestionare, sondaje, focus grup, analiza |