CEDRU - Centrul European pentru Dezvoltarea Resurselor Umane Afisari: 224
Categorie: CURSURI DE INITIERE SI PERFECTIONARE, EDUCATIE, INVATAMANT >> Cursuri diverse Vizitatori: 104
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Banu, nr. 6, Iasi, judetul Iasi
-------------------------
Phone: Telefon
  0232222288; 0232264663
-------------------------
Web: Internet
  email: cedruro@gmail.com
  site: www.cedru.net

 
Inspector Taxe şi Impozite  
Detalii  

Inspectorul fiscal (inspector taxe şi impozite) în activitatea sa aplică politica fiscală a statului, precum şi realizarea în mod unitar a strategiei şi programului Guvernului în domeniul finanţelor publice. Activităţile proprii acestei ocupaţii se referă la exercitarea controlului respectării reglementărilor financiare şi contabile cu privire la determinarea şi evidenţierea corectă în situatiile lunare a obligatiilor fiscale de către toţi agentii economici, indiferent de forma de proprietate, analiza şi soluţionarea contestaţiile privind impozitele şi taxele potrivit legii, organizarea şi efectuarea reviziei fiscale, luarea măsurilor pentru prevenirea, depistarea, combaterea fenomenului de evaziune fiscală, coruptie şi pentru protecţia patrimoniului public.

Întrucât volumul de muncă este foarte mare, inspectorii fiscali au stabilite în atribuţiunile de serviciu în fisa postului numai anumite activităţi astfel încât fiecare se ocupă de una din următoarele activităţi: control financiar fiscal (constatare şi impunere persoane fizice, juridice, bănci, societăţi naţionale, regii autonome, reprezentante), soluţionare a contestaţiilor, revizie fiscală, valorificare a bunurilor proprietatea statului, urmărire, colectare şi executare silită, contabilitate şi evidentă analitică plătitori, evaluare şi sinteză, metodologie relaţii cu contribuabilii, gestionare dosare fiscale, declaratii şi bilanţuri, impozit pe venit global.

Standardul nu separă ocupaţia pe aceste categorii de activitate, deoarece competenţele sunt comune.

Durată program:

60 ore ( pregătire teoretică şi practică)

Condiţii minime:

Studii medii

Comptenţe generale dobândite:1. Comunicarea interactivă la locul de muncă2. Dezvoltarea profesională3. Asigurarea aplicării măsurilor legale în urma controlului financiar - fiscal4. Asigurarea asistenţei de specialitate către contribuabili5. Efectuarea controlului financiar - fiscal6. Înregistrarea agenţilor economici7. Menţinerea legăturii cu alte instituţii8. Preluarea şi valorificarea bunurilor9. Prestarea serviciilor de specialitate către contribuabili

Număr de participanţi:

teoretică: 28 participanţipractică: 14 participanţi

Forme de evaluare:

  •  
    • pe parcurs
    • finala

Instrumente de evaluare:

  •  
    • chestionare
    • dezbateri
    • lucrare practică

Lectori:

  • dl. Sebastian – Petru ICHIMAŞ
  • dna. Alberta Georgeta CHIŢU
  • dna. Adela Gina VOICU
  • dna. Jenica IOAN
 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
Achizitii publice  |  Aplicarea de chestionare   |  Asigurarea asistentei juridice  |  Asistenta juridica executari silite  |  Audituri interne  |  Boli cronice   |  Candidati baza de date   |  Colectare impozite taxe  |  Contestatii executare silita  |  Control financiar curs  |  Control fiscal  |  Curs expert achizitii publice  |  Curs inspector resurse umane  |  Curs limbi straine  |  Curs marketing notiuni baza  |  Curs vopsitor  |  Curs zugrav ipsosar tapetar  |  Declaratii fiscale lunare  |  Declaratii impozite si taxe   |  Declaratii venit  |  Depistarea   |  Domeniul relatiilor de munca   |  Domeniul resurselor umane  |  Evaluare a muncii  |  Evaluare personal  |  Evidenta date personal  |  Evidenta personalului  |  Fonduri structurale  |  Fonduri studii  |  Gestionarea bazei de date  |  Impozit global  |  Impozit global persoane fizice  |  Impozit global persoane juridice  |  Impozit venit  |  Impozit venit global  |  Inspector resurse umane  |  Inspectoratul teritorial de munca  |  Instruire audit  |  Instrumente control  |  Invatamant gimnazial  |  Laborator propriu  |  Legislatia in vigoare  |  Limbi straine  |  Locul de munca  |  Management al calitatii  |  Management financiar  |  Management programe  |  Management proiect  |  Managementul proiectului  |  Managementul riscurilor  |  Manager de proiect  |  Manager resurse umane   |  Medii stocare  |  Ministerul muncii familiei protectiei sociale  |  Obligatiilor fiscale  |  Politica guvernului  |  Procesare documente primare  |  Procesarea documentelor  |  Program evidenta personalului  |  Programe de formare   |  Programe finantare  |  Programe speciale  |  Proiect management  |  Proiecte fonduri structurale  |  Protectia datelor   |  Protectia mediului  |  Protectia muncii  |  Protectia persoane  |  Recrutare personal   |  Recrutare si selectie  |  Registrului de evidenta a personalului  |  Resurse umane   |  Securitate si protectie  |  Securitatea muncii  |  Selectie personal  |  Sistemul de management  |  Sistemul de management al calitatii  |  Situatiile financiare  |  Standardele de calitate   |  Studii marketing  |  Tabele electronice  |  Taxe si impozite  |  Toate sectoarele  |  Verificare informatii  |  Vopsitorii anticorozive  |  Zugrav ipsosar  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.