Pliantul publicitar se numara printre cele mai folosite materiale promotionale printate, utilizate in campaniile de promovare. Indiferent ca reprezinta produse sau servicii, calitatea pliantului (design si print) este decisiva pentru imaginea firmei si succesul campaniilor publicitare realizate prin intermediul pliantelor. Folosind programul online STUDIO DESIGN puteti realiza diverse formate de pliante dintre care cele mai folosite sunt: 1) Pliant bi-fold (1 big/pliu si 2 paneluri) – cu un aspect mai formal, pliantele publicitare bi-fold pot fi folosite si cu rolul de mape in care se insereaza foi sau ca brosuri prin adaugarea de pagini in interior. 2) Pliant gate-fold (2 big-uri/pliuri si 3 paneluri) – un format de pliant publicitar mai rar intalnit, cu impact ridicat tocmai prin noutatea formei de prezentare. 3) Pliant tri-fold (2 big-uri/pliuri si 3 paneluri egale) – realizate de obicei dintr-o coala de A4, rolul pliantelor publicitare tri-fold este de multe ori acela de a inlocui flyerele, cu un design mai elegant si posibilitatea de a contine o cantitate mai mare de informatii. |