Campaniile de informare datează din cele mai vechi timpuri şi au suferit diverse forme de-a lungul anilor însă scopul a fost şi este acelaşi: de a informa populaţia. Informaţia este sufletul tuturor afacerilor publice, spune Daniel Defoe. Puterea este în mâna celor ce au informaţia, însa la ce ar servi informaţia dacă nu ar ajunge acolo unde este necesară? În realitate atât informaţia, cât şi publicul căreia se adresează formează un tot unitar şi merg mână în mână pentru a genera un efect. Dar cum reuşim să răspândim o informaţie în mod eficient? Cum reuşim să ne îndreptăm resursele doar spre publicul ţintă? Este simplu, externalizând acest serviciu şi lăsându-l pe mâna profesioniştilor. Aici intervine Kiccall! În cadrul serviciilor Outbound efectuăm campanii de informare a pieţei ţintă cu privire la promoţii, lansări de produse noi sau servicii, chiar şi promovarea unor companii la început de drum. Realizăm aceste campanii atât prin apeluri telefonice, cât şi prin e-mail. Acest tip de promovare reduce drastic costurile, dar totuşi aduce rezultate excelente. Avantajul acestei abordări îl reprezintă faptul că persoana cu care intrăm în contact are posibilitatea să ceară informaţii suplimentare pe care operatorii noştri le vor acorda cu plăcere. Aceştia sunt instruiţi înainte de începerea unei campanii şi vor fi capabili să răspundă cu precizie la orice posibilă întrebare. |