Dacă eşti în căutare de căi pentru a-ţi consolida canalele de distribuţie, să-ti construieşti strategii de marketing şi comunicare, să-ţi înţelegi mai bine clienţii, să abordezi noi segmente de piaţă, să lansezi sau să promovezi un nou produs … suntem aici să te ajutăm. Studiul pieţei necesită utilizarea cu mult profesionalism a cercetărilor de marketing, acestea îndeplinind un rol esenţial în crearea unor strategii de marketing, asigurând informaţiile necesare realizării acestora. O cercetare de piaţă realizată de către specialiştii noştri are ca scop determinarea tendinţelor pieţei şi de a înţelege evoluţia oportunităţilor şi a pericolelor, raportându-se la forţa şi slăbiciunea firmei. Obiectivul principal este acela de a vă oferi elementele de analiză necesare pentru luarea unor decizii strategice. Cercetarea de piaţă se realizează în următorii paşi: - Stabilirea pieţei ţintă; - Culegerea informaţiilor; - Centralizarea datelor; - Analiza şi interpretarea datelor (serviciu disponibil la cerere) şi poate fi de două tipuri: Cercetările de piaţă cantitative se bazează pe eşantione reprezentative la nivel naţional sau local, stabilite conform standardelor internaţionale de eşantionare şi construite în funcţie de specificul fiecărui proiect şi permite obţinerea de rezultate cantitative (statistice), utilizând o serie de tehnici specifice: sondaj pe bază de chestionar, anchetă omnibus, etc. Cercetare calitativă – se bazează adesea pe sondaje efectuate pe eşantioane mai restrânse de persoane, explorându-se un domeniu anume pentru a clarifica o situaţie, ele căutând să măsoare opiniile şi comportamentele. Cercetarea calitativă presupune utilizarea unor tehnici precum: interviul, focus grup, teste psihologice, etc. |